AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Tenker, om man går igjennom å bli et annet kjønn. Så føler jeg det er litt feil når jeg ikke engang kan tenne på det. Jeg bare føler meg lurt Men sånn sett har jeg ikke noe imot greia, jeg bare føles det virker uærlig når man ikke har gått igjennom prossessen innenfor å fysisk skifte innenfor kropp, fasong og det kjønnet man vil bli til. Føles ut som feil reklamisering bare. Anonymkode: 40460...3c4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Altså jeg ville ikke blitt fornermet hvis personen har en penis. Men om det ikke er pupper eller hofter som en dame. For eksempel innenfor Man to Female... eh da føler jeg det er litt feil Anonymkode: 40460...3c4
Bålkaffe Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Ingen eksisterer i denne verden hovedsaklig for å få deg til å tenne på de. Husk det. 5
SlemUlv Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Trans er ikke bare mennesker som går fra mann til kvinne, eller fra kvinne til mann. Det kan også være ikke binær, osv. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Tenker, om man går igjennom å bli et annet kjønn. Så føler jeg det er litt feil når jeg ikke engang kan tenne på det. Jeg bare føler meg lurt Men sånn sett har jeg ikke noe imot greia, jeg bare føles det virker uærlig når man ikke har gått igjennom prossessen innenfor å fysisk skifte innenfor kropp, fasong og det kjønnet man vil bli til. Føles ut som feil reklamisering bare. Anonymkode: 40460...3c4 Det som opptar deg er at du ikke tenner på dem fremfor at de gjør det av personlige årsaker som ikke handler om sex. Selv takler jeg ikke tanken på sex med en mann som In the word of Pride har presset samfunnet til å ljuge om at hun er dame sånn at hun kan føle seg korrigert. Men om hans/hennes behov for å skifte kjønnsorgan (som påstås ikke har noe å si for hva du identifiserer deg som), ikke har med meg eller sex å gjøre, så bryr jeg meg merkelig lite om han. Hen. De. Hva nå. Anonymkode: 7a4a7...a3f
Druid Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 Bålkaffe skrev (2 timer siden): Ingen eksisterer i denne verden hovedsaklig for å få deg til å tenne på de. Husk det. Strengt tatt er det ingen som eksisterer som ikke først og fremst eksisterer for at andre skal tenne på dem. Det er en fundemental egenskap av å være menneske. Absolutt alt annet enn det, mat, og hvile, er uvesentlig.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 4 minutter siden, Druid said: Strengt tatt er det ingen som eksisterer som ikke først og fremst eksisterer for at andre skal tenne på dem. Det er en fundemental egenskap av å være menneske. Absolutt alt annet enn det, mat, og hvile, er uvesentlig. Strengt tatt og snedig. Meningen med livet, sexdriften, ønsket og behovet for barn og formering. Bra! Jeg lært noe. Takk. Anonymkode: 7a4a7...a3f
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 Nei hvorfor skulle det være feil? Ikke ligner på det motsatte kjønn? Du mener stereotypien du har om hvordan menn og damer ser ut? Så en dame med kort hår er manndig mens en transkvinne med kort hår får ikke lov å kalle seg kvinne bare fordi din versjon av kvinne er langt hår og stereotypisk karikatur? Anonymkode: e981a...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå