AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Damen gjorde det slutt nylig, men vi har fortsatt mye kontakt. Inne i mellom skjuler hun at hun er aktiv på Facebook. Hvorfor gjør hun det? For at jeg ikke skal mase på henne? Eller er hun ute med noen og vil ikke at det skal tikke inn meldinger fra eksen? Liker ikke helt at hun er så hemmelighetsfull. Anonymkode: c5b36...a55
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Damen gjorde det slutt nylig, men vi har fortsatt mye kontakt. Inne i mellom skjuler hun at hun er aktiv på Facebook. Hvorfor gjør hun det? For at jeg ikke skal mase på henne? Eller er hun ute med noen og vil ikke at det skal tikke inn meldinger fra eksen? Liker ikke helt at hun er så hemmelighetsfull. Anonymkode: c5b36...a55 Det er slutt og du er nysgjerrig. Derfor. Anonymkode: 548ec...290 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Liker ikke at hun er så hemmelighetsfull? Det er slutt mellom dere. Anonymkode: f033b...ee3 8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 Hvorfor er det viktig for deg å vite slik? Du «liker ikke» at hun er hemmelighetsfull? Det er slutt! Dine følelser rundt hennes aktivitet på facebook er ikke hennes problem Anonymkode: b4a01...ea8 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 Stalker Anonymkode: 928ce...030 2
Sheik Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 Jeg gjør det samme, og det er fordi folk maser når de ser jeg var pålogget for x-antall minutter siden. 12
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 Fordi vi har snakket om å ha litt tid fra hverandre for å se om vi finner sammen igjen. Vi har liksom veldig godt kontakt selv om vi er flyttet fra hverandre. Hun sender like mye meldinger til meg, men så plutselig bare forsvinner hun en stund. Anonymkode: c5b36...a55
Gjest Keikolina Skrevet 20. september 2022 #9 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Fordi vi har snakket om å ha litt tid fra hverandre for å se om vi finner sammen igjen. Vi har liksom veldig godt kontakt selv om vi er flyttet fra hverandre. Hun sender like mye meldinger til meg, men så plutselig bare forsvinner hun en stund. Anonymkode: c5b36...a55 Kanskje hun har et liv?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #10 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Fordi vi har snakket om å ha litt tid fra hverandre for å se om vi finner sammen igjen. Vi har liksom veldig godt kontakt selv om vi er flyttet fra hverandre. Hun sender like mye meldinger til meg, men så plutselig bare forsvinner hun en stund. Anonymkode: c5b36...a55 Da må du også finne ting å gjøre som ikke handler om henne. Anonymkode: 548ec...290 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #11 Skrevet 20. september 2022 Viste hun alltid at hun var innlogget før da? For meg er det en vane å slå dette av, vil ikke at alle jeg er på FB7messenger med skal kunne følge med på den måten hele tiden. Anonymkode: 36f0a...6b9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #12 Skrevet 20. september 2022 Jeg er alltid off på face/messenger pga exen. Så sikkert samme grunn for hennes del også. Slutt å mas !! Anonymkode: 1a07f...da6 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #13 Skrevet 20. september 2022 Dette er grunnen til at jeg blokkerer ex på alt av sosiale medier etter et brudd. Anonymkode: 0de86...647 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #14 Skrevet 20. september 2022 Ved brudd slår jeg det av for å få avstand. Jeg vil ikke lengte/håpe, og det er sårt for meg når de dukker opp som pålogget. Men det virker ikke å være grunnen hos deg da. Anonymkode: 653bd...985
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #15 Skrevet 20. september 2022 Herregud jeg har det alltid skjult Anonymkode: 79893...51c 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #16 Skrevet 20. september 2022 Jeg har online status avslått. Liker ikke tanken på at folk sitter og følger med på om jeg er online eller ikke. De får svar når de får svar. Det er ikke alltid jeg har tid eller føler for å svare selv om jeg er online. Creepy at du følger med, og i tillegg lager en tråd om det på et diskusjonsforum 😱🤯 Hadde hun visst det, hadde hun nok ihvertfall vært glad for at hun skrudde det av. Da hadde hun nok blokkert deg i tillegg! Anonymkode: f6d24...0fa 4 1
Eviglykke90 Skrevet 21. september 2022 #17 Skrevet 21. september 2022 Kanskje hun rett og slett ikke er aktiv på facebook 😅 Jeg har forøvrig alltid av aktivknappen. Folk får nå tak i meg fordetom 😇
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #18 Skrevet 21. september 2022 Hun gjør det fordi du følger med på om hun er aktiv eller ikke. Det er ikke din eller andres sak. Anonymkode: 88de0...3fd 1
Cuntzilla Skrevet 21. september 2022 #19 Skrevet 21. september 2022 Jeg har hatt skjult status når jeg har hatt noen på vennelisten som sier hei og skal chatte eller sende en dum lenke jeg liksom skal sjekke ut HVER ENESTE GANG de ser prikken min er grønn. Det kan godt være det er deg hun gjemmer seg for, om du kjenner deg igjen i dette. Dere burde ikke ha mye kontakt når det nylig er slutt, du er jo besatt. Slett hverandre for en periode? 1
Lillpia Skrevet 21. september 2022 #20 Skrevet 21. september 2022 Som de andre har skrevet, mange grunner og du burde forsøke å distansere deg litt. Anbefaler deg å sette messengerkontoen hennes til begrenset. Da får du ikke varsler om hun sender melding og hun vises ikke i listen over nylige chatter eller påloggede venner. Du kan trykke på bildet ditt - personvern - begrensede kontoer - hennes navn. Der ligger chatten deres, og du kan skrive med henne når det passer deg. Helst ganske sjelden og kun når du er «ovenpå» for din egen del. Kjærlighetssorg er jo alltid vondt, og det hjelper sikkert ikke at andre sier det vil bli bedre med tiden, men det blir det. Og det blir raskere bedre om du klarer å ikke «stalke» henne. Lykke til! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå