Gå til innhold

Prevansjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg leter etter noen med samme erfaring som meg når det kommer til prevensjon. Jeg har gått på p-piller i 7 år. Det siste året har jeg gått på minipiller fordi at jeg har utviklet migrene etter p-pille bruken.  Nå har jeg tatt et valg om å slutte å bruke piller og må bare si at det er den beste avgjørelsen jeg har noen sinne gjort. Jeg har mer energi, lykkeligere og aktiv. Noen av mine nærmeste har også spurt meg om hva som har skjedd. Jeg har hørt ting som at "du er så lett å være sammen med nå, hva har skjedd?" Humørsvingningene har gitt seg og jeg føler meg bare helt på topp! Har noen av dere noen liknende erfaringer? Hvorfor er det slik at jeg reagerer så positivt etter noen måneder pillefri? 

Har noen liknende erfaringer og går du på annen prevensjon i dag som fungerer for deg? 

Anonymkode: aba13...42f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi hormonell prevensjon slik som p-piller og hormonspiral fucker opp nervesystemet og psyken til mange damer.

Det er tusenvis av damer i Norge som har mistet helt sexlysten pga p-piller eller går inn i en depresjon, og de som ikke er så hardt angrepet er ofte konstant nedstemt, sur og lei.

Anonymkode: 64ca3...b2b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi hormonell prevensjon slik som p-piller og hormonspiral fucker opp nervesystemet og psyken til mange damer.

Det er tusenvis av damer i Norge som har mistet helt sexlysten pga p-piller eller går inn i en depresjon, og de som ikke er så hardt angrepet er ofte konstant nedstemt, sur og lei.

det er så sykt!! å at man skal føle seg så mye bedre når man slutter. Dette gir man gledelig ut til 16 åringer liksom.. 

• Liker 1
Skrevet
solsola skrev (1 time siden):

det er så sykt!! å at man skal føle seg så mye bedre når man slutter. Dette gir man gledelig ut til 16 åringer liksom.. 

Ja det er helt på trynet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...