Gå til innhold

Penger drar damer. De mennene som ikke har råd til bolig i Oslo har færre muligheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de. Jeg er populær blant damene, men stedet jeg emigrerte til har nesten ikke single damer mellom 20 og 40. Alternativene er enten å gå ned til under 20 eller finne en eldre. Penger drar damer

Anonymkode: 0f6f0...9bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at det går an å bo i hele landet, ikke bare i forsteder til Oslo? 

Anonymkode: ed3a2...dc4

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Penger drar kanskje noen damer, men det gjelder langt i fra alle. Jeg setter nok pris på trygg økonomi, men backer unna om noen har mye penger.

Anonymkode: 40b72...608

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Penger drar kanskje noen damer, men det gjelder langt i fra alle. Jeg setter nok pris på trygg økonomi, men backer unna om noen har mye penger.

Dummeste jeg har hørt. Hvorfor backe ut om personen har alle kvaliteter pluss mye penger? 

Anonymkode: 1a8d9...780

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du har ett godt poeng her.

Skrevet

Jeg er dame selv og penger er det siste jeg bryr meg om i en partner egentlig. Er han kjedelig eller uattraktiv, så hjelper det ikke om han kjører en fin bil. Da sitter jeg heller i regnet og spiser fries med den jeg er forelska i.

Anonymkode: 51022...4f6

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Dummeste jeg har hørt. Hvorfor backe ut om personen har alle kvaliteter pluss mye penger? 

Anonymkode: 1a8d9...780

Fordi det ofte kommer et forbruk og en tankegang med på kjøpet som jeg er i mot.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men damene har en lei tendens til å flytte til Oslo.

Anonymkode: 99ee9...b9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er en av de. Jeg er populær blant damene, men stedet jeg emigrerte til har nesten ikke single damer mellom 20 og 40. Alternativene er enten å gå ned til under 20 eller finne en eldre. Penger drar damer

Ser ikke hva penger har med problemet ditt å gjøre. Problemer ditt er mangel på single kvinner. Om penger drar er irrelevant. Du er jo populær blant damene uansett. 

Anonymkode: 74088...a2b

• Liker 2
Skrevet

Å kun vise til penger på konto for å "lokke" til seg damer funker jævlig dårlig utafor Oslo. Du må faktisk ha en grei personlighet, se nogenlunde bra ut, i tillegg til å (helst) kunne vise til ferdigheter.

Vise at du er et ordentlig menneske som har lært litt gjennom årene, mer eller mindre.

Anonymkode: baa47...75b

• Liker 2
Skrevet

Haha hva faen er kildene dine på at menn som ikke eier bolig i Oslo drar mindre damer hahahaha. Det er drit dyrt å kjøpe i Oslo og jeg hadde virkelig ikke brydd meg om mannen jeg likte eide eller leide så lenge han ikke var 45+år for da er det litt rart å fortsatt leie men er man yngre er det jo dødsdyrt, ingen unge og enslige uten hjelp fra foreldrene har råd til det!

Anonymkode: 42a00...699

• Liker 3
Skrevet

Det bor mer folk i Oslo, dvs også mer single damer. Dette betyr hverken at damer kun velger de som har råd til bolig i Oslo eller at det er enklere å finne partner i Oslo.

Anonymkode: 94a55...e94

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvis du er populær blant damene er det vel ikke noe problem uansett? Men høres ut som hun du er forelsket i bor i Oslo?

Anonymkode: ba05f...167

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Det er mulig ja, men det blir jo som å kappe av seg en fot med vilje. Hva er vitsen? 

Anonymkode: 1dfd2...efb

Skrevet

Penger drar sikkert damer, men det er jo ikke de damene du ønsker befatning med.

• Liker 4
Skrevet

Så Finn deg en feit stygg jente da

Anonymkode: d373e...193

Skrevet
On 9/20/2022 at 3:17 PM, AnonymBruker said:

Du har altså flyttet til et land der mange kvinner er fattige, og ønsker noen som forsørger dem. Skjønner ikke hva det har med boliger i Oslo å gjøre.

Anonymkode: 9659c...315

• Liker 3
Skrevet

Sikkert ikke pengene som er problemet...

Anonymkode: 3bbff...d53

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er mulig ja, men det blir jo som å kappe av seg en fot med vilje. Hva er vitsen? 

Anonymkode: 1dfd2...efb

Så jævla negativ du er kan jeg love deg at det ikke er hvor du bor eller ikke bor som er problemet 

Anonymkode: 42a00...699

• Nyttig 1
Skrevet
On 9/20/2022 at 6:34 PM, AnonymBruker said:

Ja, men damene har en lei tendens til å flytte til Oslo.

Anonymkode: 99ee9...b9a

Stemmer ikke. Men nei, de blir ikke boende i små bøgder på vestlandet.

Anonymkode: fc0ba...d9a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...