AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Kvinne i tidlig 30-årene her. Singel og lei av dating. Evig med skuffelser, løgn, tvil og lignende. Det virker som om det ingen ende vil ta. Jeg blir ikke yngre og er bekymret for at jeg ikke blir sett på som et catch etter fylte 30. Jeg prøver å holde meg trent og fresh, men akkurat nå føler jeg meg så på bunn. Blir aldri pen nok, eller attraktiv nok. Jeg skulle ønske at jeg fikk oppleve kjærlighet, men det virker ikke som om det er ment for meg. Det blir bare tull med de jeg møter. Jeg har hatt plenty med kjærlighetssorg og er så usikker på alt akkurat nå. Jeg mister nesten livsgnisten. Mine venninner har fått familie og barn, men jeg fortsetter å være singel, samtidig som årene går. Bekymringene går på helsen løs og jeg føler meg bare dårlig. Stygg, dårlig personlighet, lite vellykket, få muligheter innen dating.. Jeg har tilogmed begynt å isolere meg for å ikke møte venner og familie. Livet føles dritt. Noen med lignende opplevelser? Anonymkode: a2de7...bb0 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Jeg er kommet til det punktet der jeg føler at forhold ikke er verd det. Kanskje jeg har vært særdeles dårlig til å finne det jeg vil ha i en partner. Jeg har lyst på noen som jeg kan spille sammen med, og som liker å ha det fredelig og rolig. Alt kan snakkes om, alt kan løses. Jeg orker ikke krangling. Krangling for meg føles bare ut som om at den ene parten da vil putte restriksjoner på den andre parten, og det liker jeg ikke. Det er vesentlig mye mindre stress med å kun være meg selv. Anonymkode: 46267...8e4 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Jepp, nærmer meg 40 nå. På et tidspunkt i livet "tok jeg til takke" og var samboer med en, som resulterte i ett barn. Men det varte jo såklart ikke, ettersom han var psykisk ustabil og har fått flere diagnoser etter at vi fikk barnet. Det var det jeg fikk, liksom. Jeg tror ikke jeg orker jeg heller, jeg får bare være singel resten av livet. Jeg synes det er utrolig kjipt, jeg er omsorgsfull, ryddig, tjener godt, har en god og interessant jobb, tar vare på alle rundt meg, får høre jeg er morsom og fin å være sammen med, sosial osv. Og veldig ensom. Tror en mann kunne fått det veldig fint med meg, men jeg er ikke pen nok rett og slett. Jeg kommer meg ikke på date en gang, fordi ingen velger meg på datingapper med det fjeset jeg har. Anonymkode: f3045...5db
MissKatt Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Jeg er 36 år og singel. Det høres kanskje enkelt ut, men du må snu det å være singel til noe positivt! Nå er jeg faktisk usikker på om jeg vil ha kjæreste, jeg føler at jeg må forsake så mye da.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 Det er ingen skam i å være singel, det kan også hende det blir lettere å finne noen hvis du er litt mer avslappet til det. Du virker fokusert på utseendet, er du sikker på at du ikke velger aktuelle partnere på feil grunnlag? Jeg er veldig opptatt av at kjemi bør være på topp helt fra start, og det viktigste å gå etter. Derfor fungerer ikke tinder o.l. for meg. Anonymkode: 85ec7...83b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 Dette er så trist … Men ja, det er bedre å være singel enn å alltid bli skuffet. Jeg har nå blitt over 40 og begynner å kjenne på at ingen vil ha meg lenger. Eller, de som vil ha meg vil ikke jeg ha og omvendt. Vil gjerne ha noen å dele livet med men det føles bare mer og mer usannsynlig at jeg finner noen der alt bare klaffer. Anonymkode: d9902...3cb
Kullsyrevann Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 Når du har det slik er det nettopp singel du burde være. Er selv nysingel og herregud det er så digg at jeg ikke orker å slenge meg ut på jaktmarkene igjen. Nå kan jeg trene når jeg vil, lage hvilken middag jeg vil, omgivelsene mine er plettfrie og rene, jeg kan krølle meg sammen med en god bok, dra på fylla uten å sende melding når jeg har kommet meg trygt hjem, ingen sjalu murring over guttekompiser osv. Forhold krever så forbasket mye tid! Jeg kunne jo ha tenkt at jeg er verdiløs og ikke verdt å elske, men istedenfor fokuserer jeg på at jeg har tid og energi jeg kan bruke kun på meg selv. Jeg er sikker på at du er nydelig, full av personlighet og har masse å by på. Selvfølelsen er ikke helt på plass virker det som, og man tiltrekker seg ikke de rette mennene når man har det slik uansett. Hvem du er og hvor god du er har ingenting å gjøre med en mann. Hvis du er ensom finnes det ting du kan engasjere deg i. Gode venner har større garanti for å være en langvarig del av livet ditt enn en potensiell kjæreste. Problemet er at det er når du har det fint i ditt eget selskap og ikke tenker på menn det dukker opp en eller annen mannejævel som vil noe mer 😒Så løsningen er å leve ditt beste liv og få gnisten tilbake, så popper de opp av bakken som noen muldvarper. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 Jeg er 42 og har aldri hatt kjæreste eller sex. Ingen mann har spurt om nummeret mitt, ingen har spurt meg ut på date, ingen mann har noen gang gitt meg oppmerksomhet. Ikke en gang stygge menn vil ha meg. Når man er en stygg kvinne, får man ikke kjærlighet. Man får ikke en fin ring på fingern eller masse barn. Anonymkode: a5b21...b76 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #9 Skrevet 20. september 2022 Du må jo se det positive i det livet du lever her og nå. Livet er langt, og det blir fryktelig tungt hvis du skal gå og ha det sånn fordi du ikke har en kjæreste. Jeg er også singel og i begynnelsen av 30-årene, og har det egentlig veldig fint. Har ikke funnet den jeg vil dele livet med, og sånn er det bare. Plutselig finner jeg han, eller kanskje ikke. Har i allefall bestemt meg for at mitt liv skal være bra uansett sivilstatus. Som singel kan jeg gjøre hva jeg vil uten å ta hensyn til noen, og det er faktisk ganske befriende og deilig. Såklart kan det være ensomt i perioder, men så lenge man har venner og mål og mening i livet så går det fint. Har en katt da, så har selskap. Håper jeg møter den rette en dag og får barn og familie, men om det ikke skjer så må jeg rett og slett bare finne andre ting som gjør meg glad. Anonymkode: ce43e...8c1 2 1
Rosakatt Skrevet 20. september 2022 #10 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er 42 og har aldri hatt kjæreste eller sex. Ingen mann har spurt om nummeret mitt, ingen har spurt meg ut på date, ingen mann har noen gang gitt meg oppmerksomhet. Ikke en gang stygge menn vil ha meg. Når man er en stygg kvinne, får man ikke kjærlighet. Man får ikke en fin ring på fingern eller masse barn. Anonymkode: a5b21...b76 Trist! Stygg, ikke stygg, det kan være så mye, vi er nok alle stygge, pene og helt alminnelige i de fleste øyne. Har også sett alle slags mennesker funnet hverandre. Og personlighet betyr utrolig mye, å se noen lyse opp er et skjønt syn. Føler meg selv veldig snodig, og har heller ikke blitt flørtet med. Eller kanskje litt? Men er en veldig innesluttet og liker ikke å bli sett. I ungdomstiden, på p piller(ultimat hormonel) så var jeg allikevel utagerende for meg selv å være å flørtet på egen hånd med folk. Pinlig å tenke på, men fant en mann 🤠 Men ingen ring og ingen barn da.. 😅 Flørter du? Ville bare si, er ikke alltid menn tørr heller. Eller ser seg rundt for å vurdere hva som finnes. Alle menn jeg har vært med har vært rolige slik som meg. Han jeg har nå trodde flørting var en spøk og at jeg ikke var interessert. Men igjen.. forstår det ikke er lett, men vanskelig er ikke umulig å det finnes håp for deg! 😊 Prøv å aksepter den snertne frøkna som møter deg i speilet, hun har en skjønnhet folk og spesielt du enda ikke har sett ❤
Ænema Skrevet 20. september 2022 #11 Skrevet 20. september 2022 (endret) deilig å være evig singel. iallefall om man har barn og barnebarn å kose seg sammen med. Endret 20. september 2022 av Ænema
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #12 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kvinne i tidlig 30-årene her. Singel og lei av dating. Evig med skuffelser, løgn, tvil og lignende. Det virker som om det ingen ende vil ta. Jeg blir ikke yngre og er bekymret for at jeg ikke blir sett på som et catch etter fylte 30. Jeg prøver å holde meg trent og fresh, men akkurat nå føler jeg meg så på bunn. Blir aldri pen nok, eller attraktiv nok. Jeg skulle ønske at jeg fikk oppleve kjærlighet, men det virker ikke som om det er ment for meg. Det blir bare tull med de jeg møter. Jeg har hatt plenty med kjærlighetssorg og er så usikker på alt akkurat nå. Jeg mister nesten livsgnisten. Mine venninner har fått familie og barn, men jeg fortsetter å være singel, samtidig som årene går. Bekymringene går på helsen løs og jeg føler meg bare dårlig. Stygg, dårlig personlighet, lite vellykket, få muligheter innen dating.. Jeg har tilogmed begynt å isolere meg for å ikke møte venner og familie. Livet føles dritt. Noen med lignende opplevelser? Anonymkode: a2de7...bb0 Jeg antar at du har hatt sex. Så vi er ikke helt like situasjoner. Jeg har aldri hatt sex. Jeg har aldri opplevd interesse fra kvinner. Så jeg føler meg veldig stygg og uattraktiv som deg selv. Noen ganger er det så ille at jeg får selvmordstanker. Anonymkode: 99859...712 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #13 Skrevet 20. september 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 42 og har aldri hatt kjæreste eller sex. Ingen mann har spurt om nummeret mitt, ingen har spurt meg ut på date, ingen mann har noen gang gitt meg oppmerksomhet. Ikke en gang stygge menn vil ha meg. Når man er en stygg kvinne, får man ikke kjærlighet. Man får ikke en fin ring på fingern eller masse barn. Anonymkode: a5b21...b76 Jeg vet om mange damer som ikke er pene som har partner. Faktisk så tror jeg ikke at det er utseende som er grunnen til at damer er single. Anonymkode: dbacf...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå