Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 Kan dere beskrive en mann som blir sett på av de fleste jenter som naturlig attraktiv? En "alle" sikler etter. Tenker ikke bare på utessende men også oppførsel og personlighet.
*melis* Skrevet 28. november 2005 #2 Skrevet 28. november 2005 Oppførsel: Svært utadvendt, sjarmerende, morsom, i godt humør, oppmerksom (med andre ord en livsglad og sosial person som sprer glede og viser oppmerksomhet) Utseendet: Dette varierer veldig med alderen tror jeg, men har du egenskapene som er beskrevet ovenfor kommer du langt bare med det!
Rav Skrevet 28. november 2005 #3 Skrevet 28. november 2005 Dette er umulig å si, siden alle liker forskjellige folk. Jeg er ikke enig i at du nødvendigvis må være så utadvendt for å være attraktiv, selv om det ofte trekkes frem.
*melis* Skrevet 28. november 2005 #4 Skrevet 28. november 2005 Dette er umulig å si, siden alle liker forskjellige folk. Jeg er ikke enig i at du nødvendigvis må være så utadvendt for å være attraktiv, selv om det ofte trekkes frem. ← Selvfølgelig må man ikke det, men det er jo som regel slik at de som har de nevnte egenskapene har en tendens til å tiltrekke seg oppmerksomhet og dermed få flere beundrere enn de litt mer stille og sjenerte som ikke blir lagt så godt merke til, og som man må ta seg bedre tid til å bli kjent med før man kan si seg opp en mening om dem. Logisk egentlig.
Rav Skrevet 28. november 2005 #5 Skrevet 28. november 2005 Selvfølgelig må man ikke det, men det er jo som regel slik at de som har de nevnte egenskapene har en tendens til å tiltrekke seg oppmerksomhet og dermed få flere beundrere enn de litt mer stille og sjenerte som ikke blir lagt så godt merke til, og som man må ta seg bedre tid til å bli kjent med før man kan si seg opp en mening om dem. Logisk egentlig. ← Det tror jeg varierer veldig - som sagt. Jeg legger ikke nødvendigvis merke til folk som bruker mye plass, selv om jeg selvfølgelig registrerer at de er der.
Gjest Yo Skrevet 28. november 2005 #6 Skrevet 28. november 2005 Oppførsel: Svært utadvendt, sjarmerende, morsom, i godt humør, oppmerksom (med andre ord en livsglad og sosial person som sprer glede og viser oppmerksomhet) Utseendet: Dette varierer veldig med alderen tror jeg, men har du egenskapene som er beskrevet ovenfor kommer du langt bare med det! ← Hmmm? Passer denne beskrivelsen på en overflatisk selgertype, er det alt som skal til, det kreves vel litt mer, hva Melis?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #7 Skrevet 28. november 2005 Avslappet i betydningen trygg på seg selv, en som snakker "rett fram" og virker ærlig, humor, evne til å lytte og diskutere, ikke bare snakke selv... Gjerne en som viser litt overraskende sider etter hvertsom man blir kjent - spesielle interesser, at han er mer intellektuell enn han først gir inntrykk av osv...
*melis* Skrevet 28. november 2005 #8 Skrevet 28. november 2005 Hmmm? Passer denne beskrivelsen på en overflatisk selgertype, er det alt som skal til, det kreves vel litt mer, hva Melis? ← hehe Jeg tror dere misforstår meg litt. Det er ikke en oversosial klyse av en klovn med enorm selvtillit jeg snakker om her. Alle egenskapene jeg nevner er positive egenskaper som gjør at folk trives i ens selskap (og ofte spiller selvironi en viktig rolle). Tror man må møte en slik person for å forstå hva jeg mener
Rav Skrevet 28. november 2005 #9 Skrevet 28. november 2005 hehe Jeg tror dere misforstår meg litt. Det er ikke en oversosial klyse av en klovn med enorm selvtillit jeg snakker om her. Alle egenskapene jeg nevner er positive egenskaper som gjør at folk trives i ens selskap (og ofte spiller selvironi en viktig rolle). Tror man må møte en slik person for å forstå hva jeg mener ← Jeg skjønner hva du mener, jeg er bare ikke enig i at det er den type person som er attraktiv for "alle".
*melis* Skrevet 28. november 2005 #10 Skrevet 28. november 2005 Jeg skjønner hva du mener, jeg er bare ikke enig i at det er den type person som er attraktiv for "alle". ← Det er ingen som er attraktive for alle. Men trådstarter spør jo om prototypen på sånne som mange jenter lett faller for (slik jeg tolket det i alle fall). Og hvis du ser deg litt rundt neste gang du er på by'n tror jeg du vil se at sånne menn som jeg beskriver som regel har en del damer rundt seg i løpet av kvelden.
Rav Skrevet 28. november 2005 #11 Skrevet 28. november 2005 Det er ingen som er attraktive for alle. Men trådstarter spør jo om prototypen på sånne som mange jenter lett faller for (slik jeg tolket det i alle fall). Og hvis du ser deg litt rundt neste gang du er på by'n tror jeg du vil se at sånne menn som jeg beskriver som regel har en del damer rundt seg i løpet av kvelden. ← Da tror jeg nok det kommer veldig an på hvor man ser. Folk som drar på byen er ikke representative. Jeg sier ikke dette for å være vanskelig altså - men jeg er bare ikke enig.
*melis* Skrevet 28. november 2005 #12 Skrevet 28. november 2005 Da tror jeg nok det kommer veldig an på hvor man ser. Folk som drar på byen er ikke representative. Jeg sier ikke dette for å være vanskelig altså - men jeg er bare ikke enig. ← Ja det er jo en ærlig sak det, det er jo tross alt et diskusjonsforum Men selv mener jeg at folk på byen stort sett er representative, for de aller aller fleste jeg kjenner tar seg en tur på byen i ny og ne, og de er alle helt vanlige mennesker Men uten at jeg vet hvor gammel du er, så kan vel kanskje en eventuell aldersforskjell ha litt å si her..
Rav Skrevet 28. november 2005 #13 Skrevet 28. november 2005 Ja det er jo en ærlig sak det, det er jo tross alt et diskusjonsforum Men selv mener jeg at folk på byen stort sett er representative, for de aller aller fleste jeg kjenner tar seg en tur på byen i ny og ne, og de er alle helt vanlige mennesker Men uten at jeg vet hvor gammel du er, så kan vel kanskje en eventuell aldersforskjell ha litt å si her.. ← Det tenkte jeg også på. Jeg er ikke så gamle frøet selv, men jeg tror også det kommer litt an på hva slags miljø man hører til i. Ellers snakket jeg egentlig ikke for meg selv, jeg kan godt like typen du beskriver. Men jeg liker så mye forskjellig, og har kontakt med mange ulike typer folk, så kjente ikke igjen beskrivelsen som generell, bare.
Nelle Skrevet 28. november 2005 #14 Skrevet 28. november 2005 Utseende: Høy. Ingen overdimensjonerte muskler, men litt mindre naturlige muskler som han har fått fordi han jobber, ikke fordi han pumper. Passe slank, ingen mage. Litt kraftige lår. Glitrende øyne. Maskuline og rene trekk i ansiktet. Pene hender. Pene og velstelte negler, men uten at de er feminine. Klesstil: Nøytral, men velkledd. Ikke opphengt i merker. Ikke overdrevent motebevisst -dvs. han kler seg enkelt, og ikke sånn som ALLE andre kler seg bare fordi det er mote (herunder også: Han har definitivt IKKE den der tåpelige og barnslige Beckham-sveisen ) Hår: Kort. Han har definitivt IKKE den der tåpelige og barnslige Beckham-sveisen Oppførsel: (burde strengt tatt stå øverst) Han er trygg på seg selv. Han er kreativ. Han er leken. Han har humor.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #15 Skrevet 2. desember 2005 http://www.poster.net/clooney-george/cloon...itt-6205510.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå