Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva så dere da?

Anonymkode: c39d6...591

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6+4 og så dette og et bankende hjerte

D215165E-8B22-468D-A7B3-059B0CDC009E.jpeg

Anonymkode: 6aa68...aef

Skrevet

Uke 9.

så hjertet og babyen lignet på en mandelpotet 

Anonymkode: df76a...439

Skrevet

Meg over. Mao ikke så mye. Men hadde mistet forrige gang så ville gjerne se om noe var der. Da jeg var 8+5 så det sånn ut, så skjer jo en del på 2 uker

0D0B8B9F-E336-4D13-B066-BEBEB789B9F0.jpeg

Anonymkode: 6aa68...aef

Skrevet

6+2. Så fostersekk og bankende hjerte. (Eller en slags flekk, noen grålige piksler og litt flimmer på skjermen, som jeg normalt ville kalt det.)

Anonymkode: 2d4ef...268

Skrevet

Var i uke 6+4 pga mistanke om svangerskap utenfor livmoren. Jeg så noe som lignet på en liten reke. Gynekologen sa at hjerte slo, men det klarte ikke jeg å se 🙈 Hadde ikke gått så tidlig om ikke det var for mistenkt ex.u. alt for tidlig for foreldre å se noe betydningsfullt alle fall! Var i uke 10 også, da var det mye mer å se :) Da lignet det faktisk et menneske, men uten armer og bein da 😅

Anonymkode: bc2db...3d1

Skrevet

6+4 privat - så en liten flekk som lå der den skulle og hadde bankende hjerte

12+1 offentlig - så en liten sprellende baby

14+5 privat - fikk vite kjønn ☺️

Anonymkode: 22848...74a

Skrevet

6 uker pga blødninger, så en klump og fikk høre hjertet 

Anonymkode: 0f71e...0fc

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

6 uker pga blødninger, så en klump og fikk høre hjertet 

Anonymkode: 0f71e...0fc

Samme her ♥ 

Anonymkode: 6cc96...043

Skrevet

Uke 4+5 pga mye smerter i magen, det viste seg å være en ma😪

Skrevet
2 hours ago, flusa said:

4+5 er det jo alt for tidlig å se noe med ultralyd? Regner med at du fikk annen oppfølging før de konkluderte med MA? 😯

Anonymkode: 4af6f...ba3

Skrevet
flusa skrev (8 timer siden):

Man kan ikke vite om det er en MA før man er kommet så langt på vei at hjertet bør produsere elektriske signaler. Jeg hadde ul i uke 6+2 uten at vi kunne høre noe, men fikk beskjed om at det ennå er tidlig. På ul to uker etterpå slo hjertet fortsatt ikke og embryoet var like lite. Da ble det konstatert MA.

Anonymkode: 3eefb...6a9

• Liker 1
Skrevet

Har tatt tidlig, mellom uke 6-7 begge gangene, pga tidligere svangerskap utenfor livmoren. Begge gangene var det bare en klump på skjermen, men kunne se at hjertet slo. Ikke så mye spennende å se, og var bare opptatt av at de lå i livmoren med bankende hjerte.

Hadde i uke 10 første svangerskap, og uke 12 sist. Begge gangene var det en relativt tydelig baby, men mye tydeligere på den i uke 12. Nå skal det sies at pga morkakens plassering, og hvordan fosteret lå, så var selv OUL i uke 19 ganske utydelig med storesøster. Ultralyden i uke 12 med sistemann var dermed tydeligere enn storesøsters OUL 7 uker senere.

Anonymkode: d8a61...79c

Skrevet

I uke 5+5, hørte hjerte slå, fikk UL, fordi jeg ble lagt inn med ekstrem svangerskapskvalme.

Anonymkode: 963b6...ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...