AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Del Skrevet 20. september 2022 Jeg er sivilingeniør og derfor meldte jeg meg inn i Tekna under studietiden. Nå jobber jeg i en bedrift hvor Negotia har lokalavdeling og den lokale tillitsvalgte sier jeg burde melde meg inn hos dem. Synes det er litt vanskelig å vite hva som er lurt. Hvor mye er det verdt å ha lokal klubb? Hadde du byttet mellom disse to? Begge har avtale med Gjensidige men kanskje ulik rabatt?🤔 Anonymkode: 7e857...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Del Skrevet 20. september 2022 Jeg er selv medlem av Tekna og det finnes ingen tillitsvalgt (innen Tekna) der jeg jobber. Jeg ser det er fordel å være sterkere sammen på arbeidsplassen f.eks ved lønnsforhandlinger eller noe annet. Jeg vurderer å bytte, men har ingen gode alternativ da vi er ikke mange med teknisk utdannelse på jobben...Så jeg hadde byttet om jeg var deg, du kan sikkert sjekke hvilke goder den andre fagforeningen har ved å sjekke dem mer ut. Anonymkode: e34b3...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Del Skrevet 21. september 2022 Jeg ville ha byttet. Det er viktig å finne en fagforening som kan bistå deg, i ditt ansettelsesforhold, og ikke en slags interesseforening for folk med spesielle utdannelser. Jeg er f.eks. tillitsvalgt i NTL, og vi har mange medlemmer som kunne ha vært i f.eks. Juristforbundet, sykepleierforbundet, Tekna, Utdanningsforbundet eller Bibliotekarforbundet, men som velger oss fordi vi er den beste fagforeninga på vår arbeidsplass. Anonymkode: 21a20...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Del Skrevet 18. januar 2023 Har du fått fast jobb der? Hvis det er midlertidig, er det ingen vits i å bytte Anonymkode: 3416c...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå