Gå til innhold

Dårlig av skole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går på datalinje hvor vi sitter på dataen 8 timer dagen. Rommet er iskaldt og istedenfor å få ordentlig varme, lar de bare alt være stengt, og noen dårlige ovner stå på.

Dette resulterer så klart i dårlig luft og det kombinert med dataskjermer gir meg hodepine omtrent hver dag. Nå har jeg ordentlig skallebank og tør ikke spørre administrasjonen om smertestillende, for de er ungdommelige og gir rare blikk. Jeg blir sprø, hva kan en gjøre? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta det opp! Hjelper ikke å sitte og lide i stillhet. Slik skal det ikke være.

Skrevet

Jeg sa klart ifra, fikk paracet nå! Men jeg gidder ikke ta paracet hver eneste dag! Kanskje jeg er en dust som sitter på data i dette øyeblikk nå da, men må sitte her til 4 uansett..

Skrevet
Jeg sa klart ifra, fikk paracet nå! Men jeg gidder ikke ta paracet hver eneste dag! Kanskje jeg er en dust som sitter på data i dette øyeblikk nå da, men må sitte her til 4 uansett..

Men du må ikke bare si ifra om at du trenger paracet, du må si ifra om grunnen til at du trenger paracet!

Skrevet

jeg gjorde det nettopp! Læreren sa det var sikkert veggene som gjorde det, uff så ergerlig, også gikk han! Jeg er jo elevrådsrepresentant for klassen, så jeg burde jo kunne gjøre noe med det. Skulle det sist, men da fikk jeg ikke engang beskjed om møtet for de hadde glemt å informere. Jaja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...