Gjest Mustang Skrevet 22. oktober 2002 #1 Del Skrevet 22. oktober 2002 Heisann Hadde tenkt å kjøpe noe spennende til kjærsten min. Hva er den beste "tingen"/ leketøyet å stimulere g- punktet hennes med?? Gi meg masse gode tips nå kvinner eller andre som har noe å bidra med!! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 24. oktober 2002 #2 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg klarer fint å stimulere G-punktet med en litt lang vibrator.... Forutsetter at man har funnet G-punktet da..... d er faktisk mange som ikke vet hvor d er.... eller de vet hvor d er , men har ikke klart å finne d i praksis....!! To en del år før jeg fant d..... ...... jakten på G-punktet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 24. oktober 2002 #3 Del Skrevet 24. oktober 2002 Tips fra meg. Den beste dingsen til å stimulere g-punktet er en stav som har et litt kuleaktig hode som står litt opp. tror den heter g-punkt stav, den er en slager. Hjemme hos oss har den tilnavnet kosestaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå