Gå til innhold

Tid mellom ONS

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har innbilt meg at mange ONS er en følge av situasjonen og gjerne mye alkohol Følelsen av hva man har vært med på og evnt anger kommer i ettertid, og for mange fulgt av delvis fortrenging.

Er det damer her som kort tid etter et ONS setter i gang igjen med en ny. Sånn på nivå flere i løpet av noen uker. Noen som "slår" damen som hadde en ny tre timer etter den første uten å føle anger eller vesentlig ubehag? Hvordan er din opplevelse av dette med å hente seg inn igjen? (som mann, og i den rette perioden, husker jeg at jeg trengte en stund, at luften var gått litt ut av ballongen før man var klar til å vurdere andre muligheter igjen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal man "hente seg inn" etter et ONS? Et ONS skjer når det passer sånn, og man ønsker det. Det kan kanskje være to ganger på en uke, men det kan like gjerne gå et halvt år mellom.

Skrevet

Er det damer her som kort tid etter et ONS setter i gang igjen med en ny. Sånn på nivå flere i løpet av noen uker. Noen som "slår" damen som hadde en ny tre timer etter den første uten å føle anger eller vesentlig ubehag? Hvordan er din opplevelse av dette med å hente seg inn igjen? (som mann, og i den rette perioden, husker jeg at jeg trengte en stund, at luften var gått litt ut av ballongen før man var klar til å vurdere andre muligheter igjen)

Ved to forskjellige anledninger har jeg hatt to menn på samme kveld. Mange år siden, men jeg husker at jeg ikke reflekterte noe særlig over det.

Andre ganger var det to på en helg.

Jeg gikk "på jakt" når jeg var på byn og det var moro da, men jeg ble jo lei det livet etter hvert.

Min mann vet at jeg hadde en slik periode og bare rister på hodet over enkelte episoder. Gidder ikke angre på det, ingen skade skjedd :)

Skrevet

Nei, jeg vet ikke om andre trenger "å hente seg inn igjen". Lurer bare på om damer har det slik som meg og mitt følelsesliv den gang jeg hadde noen ONS tidlig i tyveårene. (Jeg er i dag godt over førti) Og at jeg i dag synes det er så vanvittig mye mer givende å oppleve tilnærming og erotikken i luften som bygger seg opp over tid!

Skrevet
Og at jeg i dag synes det er så vanvittig mye mer givende å oppleve tilnærming og erotikken i luften som bygger seg opp over tid!

Peer, Du Lyver!

Unnskyld, men sånn snakker ikke en mann som virkelig har baller. Greit nok at man kan ha noe gående, men er man kåt så er man kåt.

Skrevet
Ved to forskjellige anledninger har jeg hatt to menn på samme kveld. Mange år siden, men jeg husker at jeg ikke reflekterte noe særlig over det.

Andre ganger var det to på en helg.

Jeg gikk "på jakt" når jeg var på byn og det var moro da, men jeg ble jo lei det livet etter hvert.

Min mann vet at jeg hadde en slik periode og bare rister på hodet over enkelte episoder. Gidder ikke angre på det, ingen skade skjedd :)

Særlig! :ler:

Det kan variere mye det da..alt fra et halvt til ett år mellom hver gang til 1 måned eller, ved en sjelden anledning, et par uker, mellom hver gang.

AVhengig av hvor man befinner seg i livet, mengde alkohol, bor man i utlandet, i en storby, hvor lei er man av single-livet, osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...