AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Jeg traff en mann jeg har datet i ca 8 mnd. Han presiserte at han ikke ville være kjæreste. Da holdt jeg litt avsted til ham, men så ville jeg være med ham for det. Vi har hatt god sex innimellom, og ikke hatt andre. Men til tider har jeg håpet på noe mer, har villet avsluttet for a jeg ikke får noe mer, men så vil jeg ha ham for det 🙄 Håpløse meg. Den siste tiden har han ikke kontaktet meg, bare gitt meg korte svar på initiativ fra meg. Egentlig litt avvisende, uten å være uhøflig. Jeg har da tenkt at han vil avslutte det hele, og tenkt at det var det beste for meg også. Men vi gjør en aktivitet sammen 1 gang i uken. Forrige uke traff jeg en annen mann der som viste meg interesse ogvar veldig kjekk. Han bad meg ut, og jeg har vært ute med ham og blitt enda mer kjent. Han har og invitert meg til at vi finner på noe sammen etter denne aktiviteten som min "tidligere date" er på. Jeg har tenkt at siden jeg ikke har hørt noe mer fra min tidligere date, og ikke vist særlig interesse, så har jeg sagt ja til han nye. Dette vil min tidligere date oppdage i dag på aktiviteten. Jeg kjenner jeg gruer meg helt sykt over å fortelle min tidligere date at jeg skal være med han andre etter aktiviteten. For etter aktiviteten er det vi to som pleier å gå sammen, enten å ta noe å spise, gå hjem, eller bare gå sammen til bussen. Men vi har ingen avtale om det. Normalt ville jeg kontaktet min vann og sagt ifra at i dag skal jeg noe annet etter aktiviteten. Men her er det han som ikke har kontaktet meg på ca to uker. Og da vil jeg ikke heller. Føler jeg har ingen forpliktelser overfor ham. men jeg gruer meg. Vet ene nylig ikke hva eller hvordan jeg skal oppføre meg, gjøre? Anonymkode: cce25...999
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Han brydde seg ikke om deg og du hadde sex med han? Hva er galt med kvinner? Anonymkode: d6010...e1a 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Du har ingen forpliktelser, men for å slippe gruingen, og få det lettere for deg selv, så er det jo bare å sende en melding. Si at du regner det som avsluttet, og kommer til å gå med en annen mann i dag. Det kommer til å koste deg litt, men en avklaring er alltid det beste. Anonymkode: 7042b...227 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har ingen forpliktelser, men for å slippe gruingen, og få det lettere for deg selv, så er det jo bare å sende en melding. Si at du regner det som avsluttet, og kommer til å gå med en annen mann i dag. Det kommer til å koste deg litt, men en avklaring er alltid det beste. Anonymkode: 7042b...227 Jeg ville også gjort dette. Anonymkode: eaa81...9ad
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har ingen forpliktelser, men for å slippe gruingen, og få det lettere for deg selv, så er det jo bare å sende en melding. Si at du regner det som avsluttet, og kommer til å gå med en annen mann i dag. Det kommer til å koste deg litt, men en avklaring er alltid det beste. Anonymkode: 7042b...227 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville også gjort dette. Anonymkode: eaa81...9ad Ja, normalt sett ville jeg det. Helt sikkert. Det er bare det at i dette tilfelle føler jeg en kollisjon med at jeg gjør det. Har på ingen måte en forpliktelse overfor ham. Og faktum er at jeg egentlig ikke vil kontakte ham. Så kan jeg la være. Og hvorfor føler jeg da på den gruingen? Jeg hadde følt på gruingen uansett om jeg tar kontakt på forhånd eller ikke. Nei, det er bare teit å ta kontakt for å si det. Han virker jo som han bryr seg ingenting likevel. AnonymBruker skrev (1 time siden): Han brydde seg ikke om deg og du hadde sex med han? Hva er galt med kvinner? Anonymkode: d6010...e1a Kanskje det er galt med oss kvinner siden jeg f.eks fulgte mine lyster og hadde sex med ham, enda jeg egentlig ønsket noe mer? Ja, det var sikkert galt. Anonymkode: cce25...999
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): . Kanskje det er galt med oss kvinner siden jeg f.eks fulgte mine lyster og hadde sex med ham, enda jeg egentlig ønsket noe mer? Ja, det var sikkert galt. Anonymkode: cce25...999 Men jeg angrer ikke på det. Det var fantastisk opplevelse. Anonymkode: cce25...999
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men jeg angrer ikke på det. Det var fantastisk opplevelse. Anonymkode: cce25...999 Okei så slutt å si at dere bare vil ha forhold. Anonymkode: d6010...e1a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, normalt sett ville jeg det. Helt sikkert. Det er bare det at i dette tilfelle føler jeg en kollisjon med at jeg gjør det. Har på ingen måte en forpliktelse overfor ham. Og faktum er at jeg egentlig ikke vil kontakte ham. Så kan jeg la være. Og hvorfor føler jeg da på den gruingen? Jeg hadde følt på gruingen uansett om jeg tar kontakt på forhånd eller ikke. Nei, det er bare teit å ta kontakt for å si det. Han virker jo som han bryr seg ingenting likevel. Du fremstår ikke helt enkel. For å slutte å grue seg over en filleting, så er det bare å få det ut i lyset. Enten det er overdreven selvbevissthet, eller dårlig samvittighet, så virker du jo ikke interessert i gode råd? Du kan jo også bli kaldere og mer kynisk, men det rekker du kanskje ikke i dag. Anonymkode: 7042b...227
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #9 Skrevet 20. september 2022 Ts, er det slik at jenter har sex med noen bare fordi de er kjekke uten at de behandler deg bra? Anonymkode: d6010...e1a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #10 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Okei så slutt å si at dere bare vil ha forhold. Anonymkode: d6010...e1a Jeg vil ikke alltid ha det. Tror mange kvinner og menn generelt ikke alltid vil ha forhold, men noen ganger bare sex. I dette tilfelle ville jeg ha forhold, men visste at jeg ikke kunne få det. Siden jeg visste at han ikke ville, ville jeg først skyve ham fra meg, og holdt avstand fra ham med null kontakt over en lang tid (4 mnd) Men så var begjæret for ham så stort at jeg gav etter min lyst. Var det galt av meg? Anonymkode: cce25...999
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #12 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du fremstår ikke helt enkel. For å slutte å grue seg over en filleting, så er det bare å få det ut i lyset. Enten det er overdreven selvbevissthet, eller dårlig samvittighet, så virker du jo ikke interessert i gode råd? Du kan jo også bli kaldere og mer kynisk, men det rekker du kanskje ikke i dag. Anonymkode: 7042b...227 Hvorfor virker jeg ikke interessert i gode råd? Jeg kladdet nettopp en melding, men klarer det ikke. Du har rett, jeg er ikke enkel, og det er en filleting. Derfor tror jeg det bete er å bare la det ligge. Jeg tenker sånn. Har grudd meg i hele natt. Jeg vil ikke bli kald og kynisk. Føler ikke at han er kynisk. Han har ikke de følelsene for meg. Det kan ikke han noe for. Det er ikke å være kald og kynisk. Anonymkode: cce25...999
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #13 Skrevet 20. september 2022 Ikke skriv til ham. Ghost ham så lenge du greier. Aldri svar om han skriver til deg. Anonymkode: 28887...a53
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #14 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts, er det slik at jenter har sex med noen bare fordi de er kjekke uten at de behandler deg bra? Anonymkode: d6010...e1a Jeg ville ikke hatt sex med en som ikke behandlet meg bra. Han behandler meg bra, men har ikke de varme følelsene for meg. Han er jo en grei mann for det. Han var ærlig. Jeg var ærlig, men etter en stund ikke helt ærlig ovenfor meg selv. Jeg ville ha sex med ham, men visste jo at han ikke hadde følelser, og tenkte at da fikk jeg ha det sånn jeg og. Anonymkode: cce25...999
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #15 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke skriv til ham. Ghost ham så lenge du greier. Aldri svar om han skriver til deg. Anonymkode: 28887...a53 Jeg har valgt å ikke skrive til ham. Men dersom han skriver til meg, vil jeg si at jeg vil avslutte det. Anonymkode: cce25...999
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #16 Skrevet 20. september 2022 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Gi slipp på han. Ja, det vil jeg nå. Jeg må det for meg selv. Føler likevel at jeg ikke vil gjøre ham lei seg for at jeg i dag går med en annen mann i stedet for ham. Anonymkode: cce25...999
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #17 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har valgt å ikke skrive til ham. Men dersom han skriver til meg, vil jeg si at jeg vil avslutte det. Anonymkode: cce25...999 Hvorfor svare om han skriver? Han svarer jo ikke deg. Anonymkode: 28887...a53 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #18 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor svare om han skriver? Han svarer jo ikke deg. Anonymkode: 28887...a53 Jo, jeg har sagt at han svarer. Men ganske kort, ikke direkte uhøflig, men ikke veldig varmt og imøtekommende heller. Jeg synes alltid at man skal svare. Hadde noen ikke giddet å svare meg, hadde jeg aldri mer skrevet eller hatt kontakt med dem. Anonymkode: cce25...999
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #19 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, jeg har sagt at han svarer. Men ganske kort, ikke direkte uhøflig, men ikke veldig varmt og imøtekommende heller. Jeg synes alltid at man skal svare. Hadde noen ikke giddet å svare meg, hadde jeg aldri mer skrevet eller hatt kontakt med dem. Anonymkode: cce25...999 Da forstår jeg Anonymkode: 28887...a53
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #20 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg traff en mann jeg har datet i ca 8 mnd. Han presiserte at han ikke ville være kjæreste. Da holdt jeg litt avsted til ham, men så ville jeg være med ham for det. Vi har hatt god sex innimellom, og ikke hatt andre. Men til tider har jeg håpet på noe mer, har villet avsluttet for a jeg ikke får noe mer, men så vil jeg ha ham for det 🙄 Håpløse meg. Den siste tiden har han ikke kontaktet meg, bare gitt meg korte svar på initiativ fra meg. Egentlig litt avvisende, uten å være uhøflig. Jeg har da tenkt at han vil avslutte det hele, og tenkt at det var det beste for meg også. Men vi gjør en aktivitet sammen 1 gang i uken. Forrige uke traff jeg en annen mann der som viste meg interesse ogvar veldig kjekk. Han bad meg ut, og jeg har vært ute med ham og blitt enda mer kjent. Han har og invitert meg til at vi finner på noe sammen etter denne aktiviteten som min "tidligere date" er på. Jeg har tenkt at siden jeg ikke har hørt noe mer fra min tidligere date, og ikke vist særlig interesse, så har jeg sagt ja til han nye. Dette vil min tidligere date oppdage i dag på aktiviteten. Jeg kjenner jeg gruer meg helt sykt over å fortelle min tidligere date at jeg skal være med han andre etter aktiviteten. For etter aktiviteten er det vi to som pleier å gå sammen, enten å ta noe å spise, gå hjem, eller bare gå sammen til bussen. Men vi har ingen avtale om det. Normalt ville jeg kontaktet min vann og sagt ifra at i dag skal jeg noe annet etter aktiviteten. Men her er det han som ikke har kontaktet meg på ca to uker. Og da vil jeg ikke heller. Føler jeg har ingen forpliktelser overfor ham. men jeg gruer meg. Vet ene nylig ikke hva eller hvordan jeg skal oppføre meg, gjøre? Anonymkode: cce25...999 Bare vær deg selv. Bra at han ser at du har andre. Skal se han viser interesse igjen hvis han ser deg med en annen. Skulle han si noe så vær ærlig etter som han er så laber sa jeg ja til en ny kjekkas. Anonymkode: c646e...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå