AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Vi har kombi vaskemaskin, den bruker ca.6t før den er ferdig. Vi kan styre den med telefonen. Jeg har vokst opp med at man aldri skal dra fra vaskemaskin og tørketrommel grunnet brannfare. På søndag skulle vi sette på ei vaskemaskin, men det glemte vi. Derfor satt han på den mens han var på jobb i går. Jeg fikk varsel på tlf om at den var satt på og ble litt små panisk. Jeg vet jo at det skal en del til før det skjer noe med så nye maskiner, men likevel. Jeg sa at han heller kunne ventet med å sette den på til han var på vei hjem, men han lo det bare bort og sa det går så fint. Hva tenker dere andre? Drar dere ut av huset mens vaskemaskin/tørketrommel dundrer og går? Anonymkode: af972...5f0
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Jeg har ikke kombi-maskin, men jeg drar ALDRI hjemmefra når vaskemaskin eller oppvaskmaskin står på. Til nød en tur ut med søppel eller ned i boden for å hente noe.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Den ENESTE gangen jeg forlater huset mens vaskemaskin/oppvaskmaskin går er hvis jeg må bort på butikken 200 meter unna for å få tak i noe jeg trenger til feks mat jeg lager eller noe. Så 5 min. Å dra på jobb osv er uaktuelt. Anonymkode: 087a5...aa7 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Nei drar aldri fra den. Men har ikke noe å si at det er en kombimaskin, drar aldri fra oppvaskmaskin eller vanlig vaskemaskin/trommel heller. Anonymkode: 88c60...ce0 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 Jada, null problem. Går også til sengs mebs den står på. Anonymkode: ea36b...eeb
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 Nei! Har opplevd at vaskemaskinen har tatt fyr. Ønsker ikke å oppleve det igjen. Anonymkode: 89e35...179
Hoppetaujenta Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 Fullstendig nei til å la maskiner stå på mens jeg er borte. Kjøl og frys er unntaket, men der forstår vi hvorfor. Skulle det skje noe og det blir brann, så blir det trøbbel med din forsikring, ts. Du vil ikke ta sjansen. 1
Million Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 Nei, jeg går aldri fra verken oppvaskmaskin eller vaskemaskin mens de står på. Jeg legger meg ikke til å sove heller når de står på, i tilfelle de tar fyr. Kun i bruk når jeg er våken og hjemme! Vaskemaskiner og tørketromler ligger på toppen av listen når det kommer til brannårsaker i hjem.... Be mannen din google litt, ts, så får han se! Vaskemaskin og tørketrommel er brannverstingene 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #9 Skrevet 20. september 2022 Jeg gjorde det før, men etter at vaskemaskinen min nylig tok fyr har jeg sluttet med det. Anonymkode: faf4d...f25 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #10 Skrevet 20. september 2022 Jeg bor i blokk og går aldri i fra vaskemaskin eller oppvaskmaskin når de står på. Kunne aldri tilgitt meg selv om jeg forårsaket brann. Anonymkode: eea91...361
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #11 Skrevet 20. september 2022 Alltid! Foretrekker å ikke hvis det skulle begynne å brenne. Anonymkode: 2d6b3...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå