Gå til innhold

Fant ut i etterkant at han jeg hadde sex med i helgen har dame. Jeg vurderer å fortelle henne det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg rett og slett brukt. Jeg vet ikke om de har åpent forhold eller ikke, men jeg føler meg brukt!

Har nå veldig lyst å fortelle henne om det. Kommer også til å informere han om det. Jeg har smser som bevis.

Møtte han ute for en tid tilbake og vi har tekstet også hatt han på snap. Nå har han slettet meg derifra. Ser på facebook at han har dame. Burde jeg fortelle henne det?

Har noen drøye smser for å si det sånn. Hadde jeg visst at han hadde dame hadde jeg ikke ligget med han.

Anonymkode: 52c89...a6e

• Liker 6
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor møtte du han?

Anonymkode: 53542...792

Skrevet

Hva har du igjen for å fortelle ?

• Nyttig 1
Skrevet
MaestroR skrev (Akkurat nå):

Hva har du igjen for å fortelle ?

Han har brukt meg og det liker jeg ikke. Noen trenger å sette denne fyren på plass. Han trenger å erfare at han ikke kan bruke mennesker på den måten.

• Liker 4
Skrevet

Er ikke ons bare bruk uansett?

Anonymkode: 06bfa...f5d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Virker som du vil fortelle bare for å hevne deg på han fordi du føler deg brukt. Det er DINE følelser som er i fokus her, ikke dama til han du hadde sex med.

Ikke fortell, du kan ødelegge livsgleden til denne dama.

Skrevet

Hadde han brukt deg mindre om han var singel? 

Jeg skjønner ikke helt greia med å måtte fortelle den andre parten, du har ikke ansvar for om han er singel og kan heller ikke vite hvordan de to forvalter forholdet. Konsentrer deg om det dere to har delt mellom dere. Så kan du heller snakke med ham om forholds-situasjonen hans og si til ham hva du mener. Det er han du nå har en relasjon til! 

• Liker 3
Skrevet
fransine skrev (1 minutt siden):

Virker som du vil fortelle bare for å hevne deg på han fordi du føler deg brukt. Det er DINE følelser som er i fokus her, ikke dama til han du hadde sex med.

Ikke fortell, du kan ødelegge livsgleden til denne dama.

Nei, se det jeg skrev over. Slle vil vel vite det. Meg også. Han har lagt opp instaen til å fremstå singel, men ikke på facebook.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, se det jeg skrev over. Slle vil vel vite det. Meg også. Han har lagt opp instaen til å fremstå singel, men ikke på facebook.

Nei, alle vil ikke vite noe sånt. Hvis de lever uvitende i et forhold som for dem ses på som fantastisk så vil du ødelegge mye for den parten med å si fra. La folk få leve sine egne liv, dette har du ingenting med.

Skrevet

Hvis jeg var dama hans så ville jeg veldig gjerne at du fortalte meg det!

Anonymkode: 1f8ee...d2e

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
fransine skrev (2 minutter siden):

Nei, alle vil ikke vite noe sånt. Hvis de lever uvitende i et forhold som for dem ses på som fantastisk så vil du ødelegge mye for den parten med å si fra. La folk få leve sine egne liv, dette har du ingenting med.

Men forholdet er ikke fantastisk hvis ene parten er utro. Det er å leve en løgn.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fortell det du. Hvor gamle er disse menneskene? Hvordan vet du at han er i et forhold, står det at han er det eller bare antar du det utifra noe du har sett?

Anonymkode: 03ea9...548

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg føler meg rett og slett brukt. Jeg vet ikke om de har åpent forhold eller ikke, men jeg føler meg brukt!

Har nå veldig lyst å fortelle henne om det. Kommer også til å informere han om det. Jeg har smser som bevis.

Møtte han ute for en tid tilbake og vi har tekstet også hatt han på snap. Nå har han slettet meg derifra. Ser på facebook at han har dame. Burde jeg fortelle henne det?

Har noen drøye smser for å si det sånn. Hadde jeg visst at han hadde dame hadde jeg ikke ligget med han.

Gi henne beskjed så hun ikke er sammen med en sånn i lang tid og ikke får vite noe før sent.. 

Anonymkode: a5252...0c7

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men forholdet er ikke fantastisk hvis ene parten er utro. Det er å leve en løgn.

og det må du faktisk respektere. din standard er ikke den samme som andres.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan framstå fantastisk for den som er uvitende hva den andre parten har gjort. For alt TS vet så kan de ha et forhold hvor de får treffe andre folk. Jeg syns TS bare framstår som bitter og hevngjerrig i HI og setter sine egne følelser i fokus,  ikke følelsene til denne dama...

Skrevet

Hvis jeg var dama, så ville jeg vite det!

Anonymkode: f9149...7a5

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke skal si noe til dama. 

Hvis dama vil leve i uviten så greit det, da får hun bare ignorere Ts. 
Men det er flere som ikke ønsker å leve i uviten, og det er grusomt å få vite i etterkant at «alle» andre har visst om dette unntatt hun som det faktisk gjelder. 

Jeg ville sagt det til dama. Selvsagt på en ydmyk og så skånsom måte som det går an å gi en så vond beskjed. Denne beskjeden kan knuse henne, så det er viktig å vise forståelse for det. 

Det å være utro er noe av det styggeste du kan gjøre mot partneren din. Hvorfor skal han få drive på å være idiot mens den stakkars dama tror han er verdens beste. La han få konsekvensene av sin handling og støtt dama hans. 

Anonymkode: a26f7...f84

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden):

og det må du faktisk respektere. din standard er ikke den samme som andres.

Så viss dama di hadde ein på si, så vil du absolutt ikkje vite det? :klo:

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så viss dama di hadde ein på si, så vil du absolutt ikkje vite det? :klo:

Jeg ser ikke hvordan du ikke forstår det jeg sier at det ikke er noe poeng å sammenligne andres forhold opp mot hverandre. 

Du vet ingenting om hva mitt forhold tåler for det har du ganske enkelt ikke noe med. Det er vårt privatliv og om du føler deg utrygg om du hadde ligget med min samboer for deretter å finne ur at hun er gift med meg, så er det hun du skal snakke med først. Ikke meg. 

Det samme gjelder i denne aktuelle problemstillingen til TS, det fremsettes at årsaken til mistanken er basert på oppfattelse av SoMo. Ergo så hopper man over hele leddet med å snakke med den det gjelder. Det er irrasjonelt, banalt og fullstendig tullete fordi det KAN hende at oppfattelsen til TS ikke stemmer. 

• Liker 2
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Jeg ser ikke hvordan du ikke forstår det jeg sier at det ikke er noe poeng å sammenligne andres forhold opp mot hverandre. 

Du vet ingenting om hva mitt forhold tåler for det har du ganske enkelt ikke noe med. Det er vårt privatliv og om du føler deg utrygg om du hadde ligget med min samboer for deretter å finne ur at hun er gift med meg, så er det hun du skal snakke med først. Ikke meg. 

Det samme gjelder i denne aktuelle problemstillingen til TS, det fremsettes at årsaken til mistanken er basert på oppfattelse av SoMo. Ergo så hopper man over hele leddet med å snakke med den det gjelder. Det er irrasjonelt, banalt og fullstendig tullete fordi det KAN hende at oppfattelsen til TS ikke stemmer. 

Hvis oppfatningen til TS ikke stemmer, så tenker jeg dama klarer å gi beskjed om det. Omtrent slik:

TS: Hei, jeg hadde sex med typen din i helgen. Jeg visste ikke at han hadde dame, da han ikke fortalte meg det. Tenkte du fortjener å vite det. 

Dama: Hei du, og takk for at du sa ifra. Vi har et åpent forhold, så det er helt i orden for meg, men jeg skal nevne for han at han må bli mer tydelig i kommunikasjonen til fremtidige sexpartnere.

Anonymkode: f9149...7a5

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...