AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 For enkle menn, som ghoster er det ingen som vil ha noe med å gjøre. De gjør det fordi de liker å "straffe" kvinnen. Ekte menn holder ikke på slik. Derfor er vi kvinner kresne og går etter menn med gode, sunne verdier. Som er dannet og utdannet. Anonymkode: d4228...7a7 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Ghosting er feigt og patetisk. Men hvis mannen ghoster så har jo ikke kvinnen lenger ham som et alternativ. Dvs det er ikke kvinnen som da velger den sunne mannen, det er mannen som på en feig måte har valgt bort kvinnen. Det skulle vært en egen app hvor man kan legge inn med navn og bilde de som ghoster. Da kan kvinner (og menn) velge dem bort på forhånd slik du nevner. Anonymkode: 4ac52...0fe 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): For enkle menn, som ghoster er det ingen som vil ha noe med å gjøre. De gjør det fordi de liker å "straffe" kvinnen. Ekte menn holder ikke på slik. Derfor er vi kvinner kresne og går etter menn med gode, sunne verdier. Som er dannet og utdannet. Anonymkode: d4228...7a7 Det var en merkelig tankegang. Jeg ble ghostet av en kvinne, og kan ikke på noe vis tenke at hun ville "straffe" meg. Det er hun som må slite med sin konfliktskyhet og unnvikende adferd resten av livet. Ingen unngår å involvere seg av den grunn, for ghosteren er like sjarmerende og tillitsvekkende som alle andre, helt til den dagen det plutselig skjer. Anonymkode: 6eda1...53b 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For enkle menn, som ghoster er det ingen som vil ha noe med å gjøre. De gjør det fordi de liker å "straffe" kvinnen. Ekte menn holder ikke på slik. Derfor er vi kvinner kresne og går etter menn med gode, sunne verdier. Som er dannet og utdannet. Anonymkode: d4228...7a7 Det er jo dårlig menn som blir belønnet med sex. Jeg har aldri ghostet. Alltid gitt oppmerksomhet men jeg har alltid blitt avvist. Anonymkode: 859ff...e09
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Det skulle vært en egen app hvor man kan legge inn med navn og bilde de som ghoster. Anonymkode: 4ac52...0fe Ghostbuster?😁 Anonymkode: 14d11...eb5 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ghostbuster?😁 Anonymkode: 14d11...eb5 😂 Anonymkode: 4ac52...0fe
exictence Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var en merkelig tankegang. Jeg ble ghostet av en kvinne, og kan ikke på noe vis tenke at hun ville "straffe" meg. Det er hun som må slite med sin konfliktskyhet og unnvikende adferd resten av livet. Ingen unngår å involvere seg av den grunn, for ghosteren er like sjarmerende og tillitsvekkende som alle andre, helt til den dagen det plutselig skjer. Anonymkode: 6eda1...53b Jeg tenker litt i de baner. Samtidig tenker jeg at han mannen jeg vil ha i mitt liv, ikke skal være en med de problemene som ikke kan svare på en ordentlig måte, men heller velger å ghoste. Men jeg bærer ikke nag til de som velger å ghoste. Tenker at de sliter med noe. Vil bare ikke ha de i mitt liv. Endret 20. september 2022 av exictence 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er jo dårlig menn som blir belønnet med sex. Jeg har aldri ghostet. Alltid gitt oppmerksomhet men jeg har alltid blitt avvist. Anonymkode: 859ff...e09 Sex er ingen belønning for god oppførsel, det handler om kjemi. Anonymkode: 7dd94...9a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #9 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Sex er ingen belønning for god oppførsel, det handler om kjemi. Anonymkode: 7dd94...9a1 Hvordan har du kjemi med noen som ikke verdsetter deg ? Anonymkode: 859ff...e09
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #10 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan har du kjemi med noen som ikke verdsetter deg ? Anonymkode: 859ff...e09 Ingen damer får kjemi med en som sutrer og har slike holdninger. Anonymkode: bd711...d6f 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #11 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ingen damer får kjemi med en som sutrer og har slike holdninger. Anonymkode: bd711...d6f Beklager for at jeg verdsatte dere høyt? Anonymkode: 859ff...e09
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #12 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvordan har du kjemi med noen som ikke verdsetter deg ? Anonymkode: 859ff...e09 Har ikke det. Har kjemi med enkelte som verdsetter meg. Men jeg har jo heller ikke romantisk kjemi med alle som verdsetter meg, da hadde jeg jo pult halve bygda hele dagen lang. Anonymkode: 7dd94...9a1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #13 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Beklager for at jeg verdsatte dere høyt? Anonymkode: 859ff...e09 Er det spesielt for deg å verdsette en person siden du trekker det fram som et slags offer du gjør? Anonymkode: 7dd94...9a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå