AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Hei. Jeg har fått verk i stortoa mi, kanskje da jeg klipte neglen idk, men det gjør så vondt at jeg orker ikke gå på den. Jeg lurer på om de kan hjelpe til å fikse det hos legen? Jeg får jo ikke stikket hull på det jeg for jeg vet ikke hvor.. Anonymkode: a9ed2...8ee
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Du kan prøve å ta et fotbad med grønnsåpevann. Det mykner opp huden og kan hjelpe mot betennelse. Du kan også prøve å få en time hos en fotpleier. Det kan gjøre skikkelig vondt med betennelse i tåneglen. Så man ikke får på sko eller kan gå på foten. Viktig å få rask hjelp. Ved krise ringer du legevakten. Anonymkode: bf861...ee9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Jeg fikk plutselig vondt i stortåen en gang. Kunne ikke gå på foten. Det hadde ikke skjedd noe. Var til legen, og fikk diagnosen urinsyregikt. Fikk anbefalt å smøre med betennelsesdempende krem (Ibux på tube). Anonymkode: 91c56...296
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Kan det være podagra? Anonymkode: c2005...955
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 16.41): Du kan prøve å ta et fotbad med grønnsåpevann. Det mykner opp huden og kan hjelpe mot betennelse. Du kan også prøve å få en time hos en fotpleier. Det kan gjøre skikkelig vondt med betennelse i tåneglen. Så man ikke får på sko eller kan gå på foten. Viktig å få rask hjelp. Ved krise ringer du legevakten. Anonymkode: bf861...ee9 Ikke bruk grønnsåpevann. Det har alt for høy pH og er ikke bra for hud og sår selv om mange tror det og «har alltid brukt det». En fotterapeut kan hjelpe deg. Om du forklarer problemet så får du nok en time ganske raskt Anonymkode: c7b38...551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå