AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Del Skrevet 20. september 2022 Hei jeg har nylig hatt exu som ordnet opp seg selv. Jeg har ikke tette eggledere, og ingen problemer ellers. Dette var bare uflaks. Noen som har blitt gravid igjen etter exu? Når kom eggløsning? Hvor lang tid tok det? Anonymkode: d2d4e...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Del Skrevet 20. september 2022 Ble gravid ca ett år etter. Vanlig mens 2 mnd etter exu. Måtte fjerne eggleder kirurgisk da, men blitt gravid tre ganger etter dette uten planlegging, så det kommer til å gå helt fint. Bare kjenn etter når du er klar for å prøve igjen😊 Og dersom du skulle blitt gravid igjen, husk at dersom du får liknende smerter tidlig i svangerskapet så blir du tatt inn til tidlig UL. Du blir fulgt godt opp i begynnelsen ved neste graviditet. Håper det går bra med deg😊 Anonymkode: af64f...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ble gravid ca ett år etter. Vanlig mens 2 mnd etter exu. Måtte fjerne eggleder kirurgisk da, men blitt gravid tre ganger etter dette uten planlegging, så det kommer til å gå helt fint. Bare kjenn etter når du er klar for å prøve igjen😊 Og dersom du skulle blitt gravid igjen, husk at dersom du får liknende smerter tidlig i svangerskapet så blir du tatt inn til tidlig UL. Du blir fulgt godt opp i begynnelsen ved neste graviditet. Håper det går bra med deg😊 Anonymkode: af64f...876 Så bra! Er ganske tidlig her så ser foreløpig ut som jeg slipper å fjerne noe. Anonymkode: d2d4e...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Del Skrevet 20. september 2022 EXU med fjerning av eggleder i 2021. Fikk eggløsning ca. 6-8 veker etter og litt krøll i sykluslengde i 1 år etter, men ikke mer enn et par dager fra eller til. Ikke blitt gravid etter 1 år og fikk henvisning til IVF. Viste seg at 1 eggleder + lav AMH ikke var et godt utgangspunkt. Men så lenge du ikke har andre fertilitetsutfordringer skal det ikke vere noen problem med verken 1 eller 2 eggledere. Bare gi kroppen litt tid og ikke forvent å bli gravid med en gang. Vi er på 2. runde IVF nå og denne runden virker mer lovende. Skal teste om jeg er gravid neste veke. Anonymkode: 11659...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå