Strikkemamsen Skrevet 20. september 2022 #1 Del Skrevet 20. september 2022 Ser det kommer nå og erstatter paramount. Ser ut som veldig dårlig utvalg , iallefall på reality . serien jeg ser på (teen mom og) er ikke der . Nedtur …… noen som skal ha den og hva skal dere se ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 21. september 2022 #2 Del Skrevet 21. september 2022 Ser at det er halv pris livet ut, akkurat som på HBO Max da den startet opp. Akkurat nå er full pris 79 kr. Så for 40 kr i måneden, så opprettet jeg konto og tester ut. Det ser ut til at det meste som var i Paramount+ og mye mer. Foreløpig fornøyd. Savner noe av comedy central sine ting. For eksempel Drunk History. Men det kan jo hende at dette kommer. Det tok jo litt tid før alt ble flyttet over fra HBO Nordic til HBO Max, så kanskje det er samme greia her. Det irriterer meg at det ikke går an å sette av at den skal spille neste automatisk. Jeg ser at den spiller av nesten forslag av film automatisk også. Idiotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet 29. september 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 29. september 2022 Jeg har ikke prøvd å se ennå. Men syns utvalget var veldig dårlig . Satser på at det er som du sier at det kommer etterhvert . Jeg har også tatt sånn halv pris abb slik at jeg kan prøve . 🤞🏻🤞🏻for at det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå