Gjest Malina Skrevet 28. november 2005 #1 Del Skrevet 28. november 2005 Hei! Har lyst på stepbenk og skritteller. Har dere tips til noen bra butikker/merker og hvor mye må man opp i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 1. desember 2005 #2 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei igjen! Har lett litt rundt etter skrittellere og stepkasser. Lurer på om noen har erfarineg med disse produktene. -Skritteller fra Grete Roede nettbutikken -Skrittellere fra www.skritteller.no -Kombi styrke og step fra www.mackinnon.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #3 Del Skrevet 3. desember 2005 Kjøpte den billigste fra skritteller.no,en pinglete sak som plutselig hoppet fra 20 til 100 skritt på få meter!Tror ikke den er mye presis... Men de andre der har jeg ikke erfaring med da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 4. desember 2005 #4 Del Skrevet 4. desember 2005 Takker for svar! Den til 99 kr? Det var jo en viss forskjell på den og de andre da! Men hadde de ikke 14 dagers returrett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #5 Del Skrevet 4. desember 2005 Den til 99 ja.Jo,de har sikkert returrett,men jeg gidder aldri å sette meg inn i sånt.Har bestilt 3 andre som jeg skal gi bort til jul,så får håpe at de er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2005 #6 Del Skrevet 4. desember 2005 Clas Ohlson har iallefall skritteller som fungerer supert til en billig penge. Jeg er iallefall storfornøyd, og jeg tror ikke den viser så mye feil hvis du stiller den inn rett. Jeg sikler litt på stepbanken på sportsmaster.no, den med strikk, balansebrett, ball og stepbenk i en til 800 kr. Er det noen som har erfaring med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 4. desember 2005 #7 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Den var jo bare super!! Billig med 800 for alt det....Jeg ønsket meg både stor treningsball og stepbenk, så det var jo supert! Også kan man slippe å betale på nettet der også..har litt angst for det var det ikke 2 års garant, leste jeg ikke det??! Jeg har sett på en på www.mackinnon.no- de hadde en kombinert stepkase og styrke,men tor den var litt dyrere... Takker for tips ang skritteller!! Endret 4. desember 2005 av Line80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2005 #8 Del Skrevet 9. desember 2005 Bare en ting når det gjelder step-benker: Skal du først kjøpe, få tak i en med skikkelig størrelse! De små,nette greiene (ofte veldig billige) er ganske enkelt for små til skikkelig step, det er fort gjort å bomme på benken, og det blir ikke stødig nok. De er helt greie til å gå opp og ned av, men skal du trene hardt er det mye bedre med en stor plate! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #9 Del Skrevet 19. desember 2005 Bare en ting når det gjelder step-benker: Skal du først kjøpe, få tak i en med skikkelig størrelse! De små,nette greiene (ofte veldig billige) er ganske enkelt for små til skikkelig step, det er fort gjort å bomme på benken, og det blir ikke stødig nok. De er helt greie til å gå opp og ned av, men skal du trene hardt er det mye bedre med en stor plate! ← Men hvor kjøpes slike da? Sånne solide man har på treningssentre? Noen som har prøvd den Aylana skrev om over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2005 #10 Del Skrevet 19. desember 2005 her har de en: http://www.sport2you.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå