Gå til innhold

Dating apper eller sider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i et langt forhold og ønsker å prøve meg på ulike dating plattformer. Jeg har forsøkt tinder, men det virker ikke så seriøst. Finnes det noen bra dating sider eller apper som er gratis? 

Anonymkode: 19de0...f20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er gratis til et visst nivå. FB har ingen betaltjeneste. 

Det handler uansett om menneskene. De fleste går igjen på flere steder, og blir plutselig ikke mindre seriøse, om du matcher med dem på Tinder, eller andre steder.  Det skal i det hele tatt mye flaks til, for at nettdating blir en vellykket opplevelse.  Jeg ser så mange som henger der nå, som også var der for to og tre år siden, og de må jo være desillusjonerte. 

Anonymkode: 43033...020

Skrevet

Tinder er best. Ingen av de andre appene er noe mer seriøse. Som regel er det de samme brukerne overalt uansett, men det er flest av dem på Tinder.

Anonymkode: f6278...8b0

Skrevet

Men er det ikke noen vanlige dating sider? Jeg husker før i tiden så kunne man gå inn på en side, legge inn kriterier og få opp en liste med kandidater. Så kunne man gå inn på profilen deres. Lese mer og sende de en hilsen. Så er det opp til den som mottar meldingen om de vil svare eller ikke, eller eventuelt blokkere deg. Jeg liker bedre slike muligheter for da har man større sjanse til å komme i kontakt med noen. Det er ikke bare et bilde man sveiper forbi liksom. Jeg husker jeg var på noen seriøse dater på den måten. 

Skrevet

sukker og møteplassen er fortsatt oppe

Anonymkode: 1665a...c3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men er det ikke noen vanlige dating sider? Jeg husker før i tiden så kunne man gå inn på en side, legge inn kriterier og få opp en liste med kandidater. Så kunne man gå inn på profilen deres. Lese mer og sende de en hilsen. Så er det opp til den som mottar meldingen om de vil svare eller ikke, eller eventuelt blokkere deg. Jeg liker bedre slike muligheter for da har man større sjanse til å komme i kontakt med noen. Det er ikke bare et bilde man sveiper forbi liksom. Jeg husker jeg var på noen seriøse dater på den måten. 

Sukker, Møteplassen, Match. 

Du får en annen måte å gjøre det på, men på ingen måte garanti om et bedre resultat.  Antall brukere er lavt, og man må være betalende medlem for å ha der å gjøre. 

Anonymkode: 43033...020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...