flusa Skrevet 20. september 2022 #1 Del Skrevet 20. september 2022 Hei dere🌸 Noen som vet om en superlett oppskrift/måte å strikke jakke ? Trenger så detaljert info som mulig, siden jeg ikke er så dreven😅 Har så lyst å lage meg ei lang strikkejakke i ull/ullmiks🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 20. september 2022 #2 Del Skrevet 20. september 2022 Anbefaler «ingen dikkedarer cardigan» av PetiteKnit, veldig godt forklart oppskrift 😊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Del Skrevet 20. september 2022 https://www.garnstudio.com/search.php?action=browse&c=women-long-jackets&lang=no Her er mange gratis oppskrifter Anonymkode: 7cfce...769 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. september 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 20. september 2022 uglejenta skrev (2 minutter siden): Anbefaler «ingen dikkedarer cardigan» av PetiteKnit, veldig godt forklart oppskrift 😊 Tusen takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. september 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): https://www.garnstudio.com/search.php?action=browse&c=women-long-jackets&lang=no Her er mange gratis oppskrifter Anonymkode: 7cfce...769 Tusen takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. september 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 20. september 2022 uglejenta skrev (6 minutter siden): Anbefaler «ingen dikkedarer cardigan» av PetiteKnit, veldig godt forklart oppskrift 😊 Er den superlett,for sånne som meg?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 20. september 2022 #7 Del Skrevet 20. september 2022 flusa skrev (18 minutter siden): Er den superlett,for sånne som meg?😅 Alt er lett for den som kan det😅 Du må kunne strikke rett, vrang, raglanøkninger og sette av masker til ermer. Hvis du synes det virker uoverkommelig tror jeg kanskje det er bedre med en oppskrift fra Skappel, de har mange plagg som er strikket med kun riller og sys sammen til slutt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 20. september 2022 #8 Del Skrevet 20. september 2022 flusa skrev (5 timer siden): Er den superlett,for sånne som meg?😅 Petiteknit har de beste oppskriftene, med videoer som hører til! Novice cardigan er skrevet enda enklere, det går også an å gå ut i fra den og bare strikke den lengre😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #9 Del Skrevet 20. september 2022 Anbefaler også petiteknit. Har flere venninner som ikke har strikka siden pannebånd i kunst og håndtverk på ungdomsskolen som har fint fått til de letteste oppskriftene derfra Men det hjelper jo selvfølgelig om du har noen i din omgangskrets som kan hjelpe deg litt dersom du plutselig står fast. https://www.petiteknit.com/products/novice-cardigan-chunky-edition-1?variant=32259779887159 Denne er kanskje enda lettere enn den som ble linket til lengre opp her, og du kan jo bare strikke den lengre hvis du synes den er for kort. Har strikket denne selv, veldig fin! Anonymkode: f77af...e04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #10 Del Skrevet 20. september 2022 Og litt om garnstudio sine oppskrifter; jeg er rimelig erfaren strikker selv, men opplever ofte at jeg står fast i deres oppskrifter. Eller at målene som er oppgitt aldri kommer til å passe til en normal kropp. Synes rett og slett de er dårlig forklart/dårlig lagd/full av feil, så jeg styrer unna så langt det lar seg gjøre. Jeg har selvfølgelig ikke prøvd alle oppskriftene, men det er min erfaring med garnstudio. De får pluss i boka for gratis oppskrifter, godt utvalg og mye fint. Det hjelper bare ikke når jeg blir så frustrert midt i. Anonymkode: f77af...e04 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 20. september 2022 #11 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og litt om garnstudio sine oppskrifter; jeg er rimelig erfaren strikker selv, men opplever ofte at jeg står fast i deres oppskrifter. Eller at målene som er oppgitt aldri kommer til å passe til en normal kropp. Synes rett og slett de er dårlig forklart/dårlig lagd/full av feil, så jeg styrer unna så langt det lar seg gjøre. Jeg har selvfølgelig ikke prøvd alle oppskriftene, men det er min erfaring med garnstudio. De får pluss i boka for gratis oppskrifter, godt utvalg og mye fint. Det hjelper bare ikke når jeg blir så frustrert midt i. Anonymkode: f77af...e04 Enig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå