Gå til innhold

Dere med babyer som våkner klokken 4-5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 14 måneder legger seg klokken 19 og har begynt å våkne 6. Greia er at han alltid har hatt behov for minst 12 timer søvn, hvis ikke blir han kjempegretten😅 og når han våkner 6 er han fortsatt stuptrøtt og sur resten av dagen. Så jeg lurer på om dette bare er en periode, eller om han begynner å få behov for mindre søvn. Dere som har babyer som våkner 4, jeg regner med dere ikke legger dem 4 på dagen for å gi dem 12-timersnetter😅 er det da sånn at barna deres bare trenger 9-10 timer om natta eller tar de igjen søvnen på dagen?

synes det er så vanskelig for sønnen min har gått ned til en dupp (på ca. 2 timer) for et par måneder siden og det har funket veldig bra til nå. Er så irriterende når han våkner 6 og fortsatt har behov for å sove😅

Anonymkode: a53e7...7a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøk å legg han litt tidligere, typ 18:30?

Min sønn er 4 år og våkner fortsatt kl 6…

Anonymkode: 45a48...37a

Skrevet

Det viktigste er vel at de får nok søvn i løpet av døgnet? Når barnet ditt er 14 mnd soves del vel en del på dagen enda? 

jeg har en på 3 år som i rundt 1 år nå har stått opp 0430-0500… vi begynte å legge tidligere på kvelden da vi så dette ble en vane, og sover fremdeles 1-1,5 timer på dagtid. 

har også ei jente på snart 2 år som sover på dagen kun etter behov, altså hvis hun er trøtt. Hun sover fra 18 om kvelden til 7-8 på morgenen. 

Anonymkode: 5bddc...6b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...