Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann

Forrige uke var jeg på intervju i Vy for stilling som konduktøraspirant. Fikk beskjed om at jeg kom videre til helsesjekk.

Forstår jo at dette er sjekk av syn, hørsel, narkotikabruk osv? Men er det noen her som har vært igjennom denne sjekken? 

Noen som vil fortelle litt om hva jeg kanskje kommer til? Står at det blir en lang dag så må jo være noe mer også.

Setter stor pris på svar.

Anonymkode: 3b4f4...3bb

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1616341-helsesjekk-i-vy-f%C3%B8r-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er en egen tråd om konduktøraspirant lenger nede på siden her.

Anonymkode: f929b...990

Hvis det er «Konduktøraspirant?» du sikter til fant jeg ikke ønsket svar der men la inn et innlegg der hvis noen kunne svare.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Heisann

Forrige uke var jeg på intervju i Vy for stilling som konduktøraspirant. Fikk beskjed om at jeg kom videre til helsesjekk.

Forstår jo at dette er sjekk av syn, hørsel, narkotikabruk osv? Men er det noen her som har vært igjennom denne sjekken? 

Noen som vil fortelle litt om hva jeg kanskje kommer til? Står at det blir en lang dag så må jo være noe mer også.

Setter stor pris på svar.

Det står at den er omfattende. Du kan heller ikke ha diabetes og den slags. Så det er ikke bare standard sjekk av hørsel og syn ++. Mye av problemet med disse stillingene er at det er altfor mange krav, men de får nok søkere uansett ettersom det er få ledige plasser i hver søknadsrunde.

Anonymkode: 54524...3ce

• Liker 2
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det står at den er omfattende. Du kan heller ikke ha diabetes og den slags. Så det er ikke bare standard sjekk av hørsel og syn ++. Mye av problemet med disse stillingene er at det er altfor mange krav, men de får nok søkere uansett ettersom det er få ledige plasser i hver søknadsrunde.

Anonymkode: 54524...3ce

Hei! Takk for svar. Har du vært igjennom denne sjekken selv? 

Har hørt at du kan få noen oppgaver der du må utføre på stedet. Stemmer dette? 
Er vel mest de jeg lurer på.

Helsemessig er det ikke noe som skal hindre meg på veien videre. 

Annonse

Hvis du har kommet så langt så får du mest sannsynlig jobben. 
Er ikke en stor sjekk. Syn, fargesyn, hørsel. Man prater litt om alkoholforbruk. Du blir veid. Snakke med en lege. Urinen skal sjekkes osv. 

Anonymkode: 27c79...44a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...