Gå til innhold

Far som blander seg opp i sex livet mitt for og irritere meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei trådlesere! Jeg er 19 og bor hjemme og før folk kommenterer «flytt ut» så ja jeg PRØVER, så rapporeter disse kommentarene

uansett..

faren min har alltid mentalt abused meg og søsteren min.. han har aldri slått oss osv men truet.. etter jeg fikk kjæreste, så skal han for og «gjøre seg større og tøffere» begynne med jaa du er jo bare ute der og «making love med den jævla kjæresten din», sier han får å være spydig, nå tror jeg fordi sex livet hans suger er ikke noe bedre da min mor ikke er i stand eller vet ikke jeg 😛 så tror han er meget sjalu på at jeg er ung og har er bedre sex liv med kjæresten min en han har med moren min.. uansett om jeg Synes det er utrolig ekkelt og teit av en far og komme med slike kommentarer.. bare fordi moren hans var prostituert da han va liten gutt.. er jo ikke min Feil!! Århh gleder meg til dagen  jeg flytter ut å slipper denne bøllen!’

Anonymkode: 1c251...038

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så glad for at jeg hverken er 19 lenger og ikke bor hjemme lenger.😂

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei trådlesere! Jeg er 19 og bor hjemme og før folk kommenterer «flytt ut» så ja jeg PRØVER, så rapporeter disse kommentarene

uansett..

faren min har alltid mentalt abused meg og søsteren min.. han har aldri slått oss osv men truet.. etter jeg fikk kjæreste, så skal han for og «gjøre seg større og tøffere» begynne med jaa du er jo bare ute der og «making love med den jævla kjæresten din», sier han får å være spydig, nå tror jeg fordi sex livet hans suger er ikke noe bedre da min mor ikke er i stand eller vet ikke jeg 😛 så tror han er meget sjalu på at jeg er ung og har er bedre sex liv med kjæresten min en han har med moren min.. uansett om jeg Synes det er utrolig ekkelt og teit av en far og komme med slike kommentarer.. bare fordi moren hans var prostituert da han va liten gutt.. er jo ikke min Feil!! Århh gleder meg til dagen  jeg flytter ut å slipper denne bøllen!’

Ignorer han. 

Skrevet

Hvis mitt voksne barn bodde hjemme og gjorde livet utrivelig for resten av familien med dårlig stemning og høylytt sex i tide og utide hadde jeg bedt de om å kutte ut. 

på samme vis som foreldre bør etterstrebe å Skåne barn for det samme må voksne barn også ta hensyn. 

klarer de ikke det får de ha sex hos partneren eller ta inn på hotell. 

• Liker 8
Skrevet

TS,

Skjønte ikke stort mer enn at du og din far har en dårlig relasjon. Så at du er et selvstendig voksent menneske som han gir husrom (og kanskje mer enn... som mat med mer).

Du kan misslike han så mye du vil, men du velger å bo hos han, og da har du også valgt å akseptere å bo hos han.

• Liker 4
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

uansett..

*sexlivet

Fedre er ofte sjalu på beilerne til døtrene sine. I tillegg har mange en overbeskyttende holdning. Mye artige blandinger man får ut av den miksen. Ja...og flytt ut før han får nok makt over deg til at du selv tror du har det best hjemme.

Anonymkode: edc5f...1d5

Skrevet

En far som ikke tåler at den 19-årige datteren har en kjæreste og som angriper henne verbalt og håner henne for å ha et seksualliv, går langt over grensa og er rett og slett ekkel.

Anonymkode: 34e97...f0c

• Liker 4
Skrevet
5 hours ago, Flytende said:

Hvis mitt voksne barn bodde hjemme og gjorde livet utrivelig for resten av familien med dårlig stemning og høylytt sex i tide og utide hadde jeg bedt de om å kutte ut.

Nå står det vel ingen steder at TS og kjæresten gjør noe av det du påstår her. Tvert om skriver TS:

8 hours ago, AnonymBruker said:

etter jeg fikk kjæreste, så skal han for og «gjøre seg større og tøffere» begynne med jaa du er jo bare ute der og «making love med den jævla kjæresten din», sier han får å være spydig

Anonymkode: 34e97...f0c

Skrevet

Høres ut som om du bør flytte ut snart ja TS, jo før jo bedre!

Min far var ikke like drøy i munnen som din, men det var mange rare, ekle kommentarer. Og du skal virkelig ikke måtte forholde deg til hverken negativiteten/kommentarene -eller dine foreldres sexliv.

Flytt så fort du kan du, skaff deg en ekstrajobb/jobb, og søk psykologhjelp om du trenger noen å prate med en stund.

Anonymkode: 5bf37...014

Skrevet

Så lenge du bor under foreldres hus, så må man dessverre etterrette seg dems regler..

Men hva med å ta igjen med samme mynt a TS? 
Når han sier "jaa du er jo bare ute der og making love med den jævla kjæresten din" så svar med at du får deg i det minste noe da?

Blir dårlig stemning som faen, men det er ikke så veldig mye mer å gjøre enn å akseptere og ha sex andre plasser enn hjemme hos din far, eller ta igjen og lage dårlig stemning

Skrevet (endret)
anon01 skrev (54 minutter siden):

Så lenge du bor under foreldres hus, så må man dessverre etterrette seg dems regler..

Men hva med å ta igjen med samme mynt a TS? 
Når han sier "jaa du er jo bare ute der og making love med den jævla kjæresten din" så svar med at du får deg i det minste noe da?

Blir dårlig stemning som faen, men det er ikke så veldig mye mer å gjøre enn å akseptere og ha sex andre plasser enn hjemme hos din far, eller ta igjen og lage dårlig stemning

Det ville vært temmelig utrivelig om ts bodde UNDER foreldrenes hus, ja 😂. Vi får inderlig håpe hun bor i foreldrenes hus, ikke under det.

TS, neste gang faren din prøver å kommentere sexlivet ditt med kjæresten, får du bare be han kutte ut for det er noe helt hinsides ekkelt med en far som blander seg i sexlivet til barna sine og kommenterer det. Det er ikke hans saker, så be han bare ligge unna. 

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet

Uff, kanskje bruk silent treatment på han. Trist å høre : I

Skrevet
34 minutter siden, Million said:

Det ville vært temmelig utrivelig om ts bodde UNDER foreldrenes hus, ja 😂. Vi får inderlig håpe hun bor i foreldrenes hus, ikke under det.

TS, neste gang faren din prøver å kommentere sexlivet ditt med kjæresten, får du bare be han kutte ut for det er noe helt hinsides ekkelt med en far som blander seg i sexlivet til barna sine og kommenterer det. Det er ikke hans saker, så be han bare ligge unna. 

Du forsto nå hva jeg mente da..... 

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og avsporing. 

Christina82, mod

Skrevet

Voksne mennesker som bor hjemme og snylter på foreldrene sine får følge reglene som settes der. Faren din høres helt ufyselig ut, men sorry, ditt (utrolig merkelige) valg å bo der. 

Anonymkode: a83e4...5bc

• Liker 3
Skrevet

Herregud, dere virker temmelig slummete begge to. 

Anonymkode: 641f4...341

• Liker 1
Skrevet
anon01 skrev (1 time siden):

Du forsto nå hva jeg mente da..... 

Du forsto ikke hva jeg mente... det var en latter-smiley der, så jeg forsøkte å dra en vits på det. 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Voksne mennesker som bor hjemme og snylter på foreldrene sine får følge reglene som settes der. Faren din høres helt ufyselig ut, men sorry, ditt (utrolig merkelige) valg å bo der. 

Anonymkode: a83e4...5bc

TS er 19 år. Fremdeles en tenåring og skoleelev. Er vel ikke så uvanlig eller merkelig at ungdommer i slutten av tenårene som går på videregående skole bor hjemme hos foreldrene. Det er i alle fall helt normalt at de gjør det i byene her i landet, der skoler finnes i passelig avstand fra hjemmet, som regel.

Kanskje litt annerledes med folk som bor langt ute i distriktene, fjernt fra både by og skoler. Det er vel kun i slike tilfeller at ungdommer MÅ flytte tidlig, pga skolegang. Men ellers i landet er det altså helt normalt at man bor hjemme så lenge man går på videregående. 

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

uansett..

Du er uoppdragen og din far virker ikke som noe bra forbilde.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...