GÃ¥ til innhold

Kom over et bilde av en random jente som var prikk lik meg selv!🥵 Er det sant at vi alle har en dobbeltgjenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår scrollet jeg gjennom Instagram og kom over et bilde av en jente som var skremmende lik meg, så lik at jeg skvatt og kjente pulsen bare stige. Trekkene i ansiktet, nesa, øyenbrynene, leppene, hårfargen, og ikke minst hvordan hun hadde håret.

Jeg lagret bilde og har vist det til søsteren min og mine nærmeste venner og alle tror det er meg.😂 Er det sant at vi alle har en dobbeltgjenger? Hun her var skremmende lik meg, nesten så jeg lurer på om jeg har en tvilling.(har ikke det). 

Anonymkode: d6077...aaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så også en dame som var helt lik meg selv en gang, samme hår, ansikt, klesstil, alt.. det var skikkelig creepy. 
Leste et sted at alle mennesker har i gjennomsnitt 6 dobbeltgjengere rundt om i verden.

Anonymkode: 274b3...3f6

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er jo litt begrenset hvor mange ulike trekk vi har i utgangspunktet. Det er ikke usannsynlig at man har flere nesten identiske kopier rundt om. I en tidligere jobb var det mange som trodde jeg var en annen person. Jeg hadde visst en dobbeltgjenger som hadde bodd i nærmiljøet. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg så også en dame som var helt lik meg selv en gang, samme hår, ansikt, klesstil, alt.. det var skikkelig creepy. 
Leste et sted at alle mennesker har i gjennomsnitt 6 dobbeltgjengere rundt om i verden.

Anonymkode: 274b3...3f6

Oi, det er faktisk mange det 😮 

Anonymkode: d6077...aaa

Skrevet

Jeg scrollet gjennom facebook engang, og var en fjern bekjent som hadde lagt ut barndomsbilder av datteren sin, og hun var HELT lik meg som barn. Til og med moren min sa : "det der må jo være deg" 😅

Og, i tillegg har jeg flere ganger opplevd at folk tror jeg er en annen. Folk har startet samtaler med meg, hvor jeg har måttet sagt at jeg er nok ikke den du tror jeg er. Så, vi har nok definitivt noen dobbeltgjengere. 

Anonymkode: 21edf...a45

Skrevet

Jeg møtte en firemenning på et slektstreff og vi er helt like……

vi er jo i slekt, men langt ut. Men tenker vi har arvet de samme dominante genene. 

Anonymkode: 62518...2bd

Skrevet

I såfall liker jeg det ikke. Jeg liker å være unik på denne jord. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...