Gå til innhold

Så dritt lei negative sure bitre kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guuuud bedre så lei jeg er disse kommentarfeltene overalt.. 

Hva med oss uføre og pensjonister? Hva med oss? Hissige kvinnfolk på over 50 som går på trygd.. 

prøv å lev på min trygd, prøv å bo i min leilighet uten varmeovn, prøv å… osv. 

hvorfor skal politikere prøve å leve på trygd, bo i andres leilighet osv. 

folk har selv satt seg i en situasjon med dårlig råd.. vel, enkelte som skriker i kommentarfeltene om å måtte snu på krona, er gjerne de som legger ut 400 profilbilder av seg selv med hockey sveis og granka bilder med vin i glasset.. DET har de råd til? 
Jeg tror jeg har fått en allergisk relasjon mot dumme mennesker. 
her inne er det flust av samme pakket. 
Folk må skjerpe seg

Anonymkode: 93ce0...dec

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Guuuud bedre så lei jeg er disse kommentarfeltene overalt.. 

Hva med oss uføre og pensjonister? Hva med oss? Hissige kvinnfolk på over 50 som går på trygd.. 

prøv å lev på min trygd, prøv å bo i min leilighet uten varmeovn, prøv å… osv. 

hvorfor skal politikere prøve å leve på trygd, bo i andres leilighet osv. 

folk har selv satt seg i en situasjon med dårlig råd.. vel, enkelte som skriker i kommentarfeltene om å måtte snu på krona, er gjerne de som legger ut 400 profilbilder av seg selv med hockey sveis og granka bilder med vin i glasset.. DET har de råd til? 
Jeg tror jeg har fått en allergisk relasjon mot dumme mennesker. 
her inne er det flust av samme pakket. 
Folk må skjerpe seg

Lurer på det samme. Jeg er ikke rik, nylig innvilget uføretrygd. Men ferie reise 2023 er ikke en selvfølge og få til. 

Når mamma sa at hun betalte sin kommunale avgift nå, HELT greit for meg og leie leiligheten der jeg bor og ikke betaler strøm heller. Er såpass grei at jeg bruker minst mulig strøm. Går ikke bananas fordi jeg ikke betaler det selv. 

Rart det, mange på trygd med egen bolig reiser til typ Thailand 2x i året. Hvor kommer de pengene fra?? 

Skrevet
Maestro skrev (12 minutter siden):

Lurer på det samme. Jeg er ikke rik, nylig innvilget uføretrygd. Men ferie reise 2023 er ikke en selvfølge og få til. 

Når mamma sa at hun betalte sin kommunale avgift nå, HELT greit for meg og leie leiligheten der jeg bor og ikke betaler strøm heller. Er såpass grei at jeg bruker minst mulig strøm. Går ikke bananas fordi jeg ikke betaler det selv. 

Rart det, mange på trygd med egen bolig reiser til typ Thailand 2x i året. Hvor kommer de pengene fra?? 

Ingen med trygd som har råd til det nei 😂 tulleinlegg 

Anonymkode: 45b4e...f28

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet om flere som reiser vekk sånn, med trygd. No kidding. Eller granka som ble nevnt i HI.

Skrevet
Maestro skrev (19 minutter siden):

Vet om flere som reiser vekk sånn, med trygd. No kidding. Eller granka som ble nevnt i HI.

De har jo gjerne en mann med inntekt da. Uansett, er så lei av trygda folk som skal hyle hver gang det er snakk om penger. Hva tror de da? At de skal få like mye som vi som jobber? 
Vi vanlige folk kan ikke ta imot økonomiske spareråd uten at det skrikes fra de uføre.. hva med oss? Hva kan vi spare? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

De uføre kan jo også Arve, få stønader for barn eller forsikringsutbetaling fordi de selv ble syk.

vet om flere uføre som reiser mye

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

De har jo gjerne en mann med inntekt da. Uansett, er så lei av trygda folk som skal hyle hver gang det er snakk om penger. Hva tror de da? At de skal få like mye som vi som jobber? 
Vi vanlige folk kan ikke ta imot økonomiske spareråd uten at det skrikes fra de uføre.. hva med oss? Hva kan vi spare? 

Men hva med de som har høy utdanning og jobba hardt og lenge for så bli ufør? Det kan ramme hvem som helst når som helst. Tenker man har litt lov og hyle da altså 🫣👀 

Skrevet
Maestro skrev (6 timer siden):

Men hva med de som har høy utdanning og jobba hardt og lenge for så bli ufør? Det kan ramme hvem som helst når som helst. Tenker man har litt lov og hyle da altså 🫣👀 

Ja hva med de? En forbrukerøkonom kan vel gi gode sparetips til folk flest uten at de uføre trenger å hyle i kommentarfeltene og spy ut av seg? 
Min venninne har høy utdannelse og ble ufør. Siden hun har tjent godt får hun også en god uføretrygd, i tillegg hadde hun ufør forsikring. Hun sitter med 35.000 utbetalt i måneden, så hun klarer seg 

Skrevet

Jeg jobber og tjener ca 600.000 i året, så om jeg blir ufør får jeg mer enn de fleste som er ufør.. fordi jeg tegnet ei god ufør forsikring i tillegg. Som vil gi meg 11.000 i mnd fram til jeg er 67 år i tillegg til det folketrygden gir. 
men håper jeg slipper å bli ufør da..

Skrevet

Ja, er du lei av de så må du holde deg unna KG. For her er jo snart ikke annet + hjernedøde fjortiser og bitre incels.   Gått fryktelig nedover med forumet de siste åra.  Lurer på å logge ut for godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...