Gå til innhold

Pirret av å fantasere om å tease/ydmyke mannen din?

Erte/ydmyke/cucke mannen din - fantasert om det?   

35 stemmer

1. 1. Har du noen gang blitt pirret av å fantasere om settinger som dette?

• Aldri
      14
    • Ja, og det skremmer meg litt at jeg blir tent av det
      4
    • Ja, og jeg håper han vil lansere noe sånt
      3
    • Ja, jeg har lyst til å lufte det for han
      4
    • Ja, men jeg ønsker å la det forbli en fantasi
      2
    • Ja, og jeg håper vi kan bruke det som pirrende snakk når vi har sex, uten å involvere andre
      2
    • Nei, men om han hadde brakt det på bane så hadde jeg ikke avvist det med en gang
      5
    • Nei, men jeg hadde vært villig til å utveksle tanker og ønsker med han
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tanken streifet deg, om å tease/ydmyke han ved å ha sex med en annen mens din partner ikke får være med/bli "tvunget" til bare å se på/bli bedt om å forlate rommet/leiligheten mens han bare får høre/forestille seg hvordan du koser deg? Eller selv dra ut mens han må vente hjemme i spenning på hva som skjer/hvor lenge du blir borte. Holde han på pinebenken, la han "lide" seg gjennom litt usikkerhet/kåthet/nervøsitet/spenning der du avgjør hva som skjer, om/når det blir hans tur, hva han tillates og ikke. 

Anonymkode: 7d871...34e

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er en grunn til at sånne menn er nødt til å betale dyre dommer for at fremmede damer skal ydmyke de for ingen normale damer og kjærester tenner på sånt med sin mann

Anonymkode: 75b9b...05e

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Veldig omfattende men snevre svaralternativer da... 

Ja, jeg tenner på å cucke han. Men ikke ydmyke. Er mer en hotwife, roleplayer at jeg er med andre menn og han får nyte kåtheten min når han re-claimer meg etterpå. 🤤

Anonymkode: 73fd7...157

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jepp absolutt😎👌

Anonymkode: ead3a...a18

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

ingen normale damer og kjærester tenner på sånt med sin mann

Haha... Du skulle bare visst hvor utbredt cuckold/hotwife er du, da hadde du blitt overrasket.

Anonymkode: acb52...3d3

• Liker 3
Skrevet

Vi lever i et åpent forhold. Men «tease/ydmyke» er ikke en del av det.

Anonymkode: d8fd9...909

• Liker 1
Skrevet

Ydmyke?

Nei.

Om man har felles preferanse for å ligge med andre går jeg jo utfra begge liker spillet rundt det 🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Haha... Du skulle bare visst hvor utbredt cuckold/hotwife er du, da hadde du blitt overrasket.

Det stemmer jo ikke da. De som svarer positivt er antakeligvis menn som later som de er kvinner.

Blir som å spørre menn om de tenner på at dama gir blaffen i hygiene og vekt, og er bitchy hele dagen, bare fordi en del damer kunne tenke seg det. Og så prøver de damene som ønsker seg det å få det til å virke som det er populært blant menn. 

Anonymkode: 80582...42e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg tror du hadde blitt enda mer overrasket. Jeg tipper at for hver 1000 som snakker om det er det kanskje 2-3 som praktiserer det. De aller fleste som snakker om det er menn som har en drøm, ikke alle har dame en gang. Det er veldig spesielt, og veldig spennende for mange. Typisk snakkis.

Anonymkode: 2e29b...775

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Selv om cuckold-forhold nok er mer utbredt enn enkelte av Kvinneguiden-damene ser for seg, er det nok sett fra fugleperspektiv et veldig klart mindretall av menn som tenner på og er klar til å leve med at hans dame ligger med andre. Men det er også helt greit slik jeg ser det, det hadde ikke vært på langt nær så spennende om dette var noe alle menn ville godta. For meg gjør det alt enda mer spennende å vite at mennene hun ligger med aldri ville godta at andre menn pulte deres dame - om de har noen.

Samtidig er det interessant å legge merke til hvor dypt enkelte KG-kvinners offermentalitet stikker, for vi vet jo at det er en betydelig andel av oss som har sidesprang uten partners samtykke, at det å ha friheten til å ligge med andre mens din egen mann er trofast kan oppfattes som en uoverkommelig byrde, noe de færreste kvinner overhodet ville vurdere, fremstår derfor som mildest talt underlig. Hvorfor skulle det være vondt å gjøre det svært mange kvinner gjør bak sin manns rygg bare fordi mannen i dette tilfelle tenner på det? 

Svært mange har ett eller flere sidesprang gjennom et forhold, og det er grunn til å tro at enda flere har vært fristet til det. Så det å ha sex med en annen må slett ikke være en byrde. Det er jo mannen som godtar dette som er den rare, ikke de kvinner som eventuelt gitt at de har en slik mann, finner tanken interessant.

• Liker 4
Skrevet
Cuckold skrev (33 minutter siden):

Samtidig er det interessant å legge merke til hvor dypt enkelte KG-kvinners offermentalitet stikker, for vi vet jo at det er en betydelig andel av oss som har sidesprang uten partners samtykke, at det å ha friheten til å ligge med andre mens din egen mann er trofast kan oppfattes som en uoverkommelig byrde, noe de færreste kvinner overhodet ville vurdere, fremstår derfor som mildest talt underlig. Hvorfor skulle det være vondt å gjøre det svært mange kvinner gjør bak sin manns rygg bare fordi mannen i dette tilfelle tenner på det? 

Noen gang slått deg at dette er vidt forskjellige kvinner?

Hadde enda cuckolds funnet seg en sånn dame, en som liker å være utro, så hadde jo mange problemer ordnet seg.

Men merkelig nok vil cuckolds gjerne ha normale damer som ikke er utro.

Dette går igjen her inne, både på samlivsforumet og seksualitetsforumet. Man vil ha én type partner, men så vil man samtidig at denne partneren skal oppføre seg som de var en helt annen type menneske.

• Liker 2
Skrevet
Cuckold skrev (37 minutter siden):

Så det å ha sex med en annen må slett ikke være en byrde. 

Ikke prostitusjon heller liksom? Man får jo attpåtil penger for det 😒

Virker som du har svært liten peiling på normal kvinnelig seksualitet.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen gang slått deg at dette er vidt forskjellige kvinner?

Hadde enda cuckolds funnet seg en sånn dame, en som liker å være utro, så hadde jo mange problemer ordnet seg.

Men merkelig nok vil cuckolds gjerne ha normale damer som ikke er utro.

Dette går igjen her inne, både på samlivsforumet og seksualitetsforumet. Man vil ha én type partner, men så vil man samtidig at denne partneren skal oppføre seg som de var en helt annen type menneske.

Ok, men hvis vi heller forholder oss til virkelighetens verden der helt normale damer både er utro og er fristet til det?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke prostitusjon heller liksom? Man får jo attpåtil penger for det 😒

Virker som du har svært liten peiling på normal kvinnelig seksualitet.

Det er 50-60 år siden den seksuelle revolusjon, i vår del av verden har helt normale kvinner sex av lyst, sex for sexens skyld selv utenfor forhold. Velkommen til vår tid og vår sivilisasjon.

Skrevet
Cuckold skrev (4 minutter siden):

Ok, men hvis vi heller forholder oss til virkelighetens verden der helt normale damer både er utro og er fristet til det?

Ja.

Hva med om cuckolds blir sammen med en sånn dame, fremfor å bli sammen med en som ikke er sånn?

• Liker 1
Skrevet
Cuckold skrev (3 minutter siden):

Det er 50-60 år siden den seksuelle revolusjon, i vår del av verden har helt normale kvinner sex av lyst, sex for sexens skyld selv utenfor forhold. Velkommen til vår tid og vår sivilisasjon.

Tror du lever i en annen virkelighet enn jeg og de fleste andre kvinner.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tror du lever i en annen virkelighet enn jeg og de fleste andre kvinner.

Tviler på det. Hvis dette et ukjent for deg er det nok heller du som har levd litt isolert. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja.

Hva med om cuckolds blir sammen med en sånn dame, fremfor å bli sammen med en som ikke er sånn?

Det må vel være det ideelle for enhver mann med cuckold-fantasier. Tror ikke menn med mine lyster bevisst kurtiserer de mest dedikert monogame kvinner. Men du er inne på noe viktig: Menn med disse ønskene gjør lurt i å sjekke hvor monogam kvinnen er allerede i datingfasen. For det er jo ingen selvfølge at en kvinne vil ha lyst til å leve med en slik frihet.

• Liker 1
Skrevet
Cuckold skrev (4 minutter siden):

Tviler på det. Hvis dette et ukjent for deg er det nok heller du som har levd litt isolert. 

Jamen, så supert da. Da er det vel fryktelig lett for deg og andre cuckolds å finne dere damer som liker å cuckolde dere.

Nei.

Jeg tror at cuckolds, i likhet med kvinner som har et sug etter ydmykelse og dominans fra menn, har et feil syn på hvordan hhv kvinner og menn er, som stammer fra deres oppvekst og deres dominerende og tyranniske foreldre.

Finner man ingen som gidder eller har lyst til å ydmyke og dominere, så kan det kanskje like gjerne være lurt å ta et oppgjør med den oppveksten. 

• Liker 2
Skrevet
Cuckold skrev (1 minutt siden):

Det må vel være det ideelle for enhver mann med cuckold-fantasier. Tror ikke menn med mine lyster bevisst kurtiserer de mest dedikert monogame kvinner. Men du er inne på noe viktig: Menn med disse ønskene gjør lurt i å sjekke hvor monogam kvinnen er allerede i datingfasen. For det er jo ingen selvfølge at en kvinne vil ha lyst til å leve med en slik frihet.

Jøss, det må jeg si.

Forstod det på deg som du trodde alle kvinner var sånn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...