Gå til innhold

Første natt i ny leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

... det kryr av insekter her!! Er så fortvilet! Jeg og samboer har nettopp flyttet fra en annen leilighet. Og har første natt i ny leilighet nå. Vasket ut og flyttet over alt av møbler. Signert kontrakt osv. Vi leier. Også ser jeg i dag at den ene kjøkkenskuffen er full av skjeggkre i ulike størrelser. Litt senere så ser jeg et hav av biller på stuegulvet. (er fliser i mur i stua) Teller sikkert 12-15 stk biller på stuegulvet som kryper bortover. Kjenner at jeg blir skikkelig dårlig og har nå vanskelig for å sove. Har tatt bilder av billene, men ikke skjeggkre enda, fordi jeg kom ikke på før senere å dokumentere/ta bilder. 

Hvilke rettigheter har jeg, er det noen som vet? Jeg skal selvfølgelig snakke med huseier i morgen, men uansett så tror jeg at det blir vanskelig for meg å bo her pga dette. Det var så store mengder insekter. Har også lest at det kan være tegn på fukt, stemmer det og hvordan kan jeg finne ut av det? 

Må vi jo her 3 mnd ut oppsigelsen? Det blir i såfall tre måneder søvnløse netter. 

Håper på svar 😅

Anonymkode: 140b7...a80

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vi bli her 3 mnd " skulle det stå 

Ts

Skrevet

Flytt der ifra! Det i seg selv sier jo at huseier ikke tar ansvar ike er til å stole på. 

Anonymkode: 1709b...a6e

• Liker 1
Skrevet

Usj føler med deg!

Anonymkode: c4e3c...e8f

Skrevet

Du kan flytte der ifra. Dere kan gå til kommunen å klage sånn dere slipper å betale 3 måneders leie.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan flytte der ifra. Dere kan gå til kommunen å klage sånn dere slipper å betale 3 måneders leie.

Til kommunen?

Anonymkode: 86f54...335

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan du foreteelse mer om dette?

Anonymkode: eaf83...ac4

Skrevet

Sikkert veggdyr der også. Da har dere fått ødelagt alt dere eier i tillegg. Ring forsikringsselskap og skadedyrkontroll.

Skrevet
Motelvibes skrev (3 timer siden):

Sikkert veggdyr der også. Da har dere fått ødelagt alt dere eier i tillegg. Ring forsikringsselskap og skadedyrkontroll.

Hva mener du med dette? 😱

Er det noen flere som kan svare og vet 🙂 Hvis vi ringer skadedyr, er det dyrt. Og det er vel noe utleier må dekke?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så jeg ringer bare kommunen jeg bor i? Har også tenkt til å ringe leieboforeningen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...