Gå til innhold

Hvordan påvirker røykingen din treningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er altså ute etter du som trener men også røyker.

Selv røyker jeg og trener 3-4 ganger i uken, synes egentlig det fungerer veldig fint for egen del.

Anonymkode: f136b...40a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg røyker og trener, liker å holde meg i form:) Det går fint men hadde selvfølgelig sikkert vært bedre å være røykfri. Trener aerobic 2 ganger i uka og tar en joggetur et par ganger i uka. 
Røyker ca 10-15 om dagen. Man blir ikke automatisk en slapp sofagris bare fordi en er glad i å ta seg en røyk :)

• Liker 1
Skrevet

Hahaha.. røykere som trener? Nei, det tror jeg ikke på!

Anonymkode: a4632...1f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hahaha.. røykere som trener? Nei, det tror jeg ikke på!

Anonymkode: a4632...1f9

Mye så går an skjønner du. 😊

Jeg røyka før, og gikk mye fjelltur 😊 Skal være ærlig. Etter 5 år med inaktivitet pga sykdom, og prøve og gå fjelltur nå er tyngre enn da jeg var ungdom og spretten som røyka 😂 Er 29 år nå, og veier mye mer enn før medisin start for 5 år siden. Men er ikke vekten jeg merker, men styrke i lår er jo borte, for og ikke snakke om kondisen 😂🥵 Drev med hest i mange år i tillegg, så LITT surt at kroppen må trenes opp igjen fra niks og nada liksom. 

Skrevet

Jeg trena da jeg begynte å røyke, spilte håndball… Men etter et par år med røyking begynte kondisen å bli dårliger, så da ga jeg opp håndballen. Har røyka mye, og ikke trent siden… Nå er kondisen helt ræva 😂

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...