AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Hei Hvilket forhold har dere til eks stebarn? Treffes dere fremdeles? Ringes dere? Kommer de på besøk? Og hva omtaler dere dem som? Bruker dere fremdeles "stedatteren min"? Eller er det mer naturlig å si "datteren til min eks"? Anonymkode: ff5dc...c51
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Jeg har ikke stebarn, men jeg har et veldig nært og fint forhold til hun som var samboeren til faren min for 25 år siden. Hun var en fantastisk bonusmor for meg gjennom noen vanskelig år der mamma var syk og døende. Stemoren min stilte opp for både meg og mamma. Og etter at hun valgte å gå fra pappa var hun veldig tydelig på at hun ønsket å beholde kontakten med meg, og det betydde så mye for meg. Etter at pappa fikk ny dame da jeg var i slutten av tenårene, valgte jeg å heller bo hos (eks)stemoren min. At hun orket å bo sammen med oss, hennes tre døtre pluss meg, som alle var i tenårene og kranglet om tid på badet, sier mye om hvor fantastisk hun er. Det er i stor grad takket være henne at jeg er den jeg er i dag. Anonymkode: c461d...6ca 4 9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke stebarn, men jeg har et veldig nært og fint forhold til hun som var samboeren til faren min for 25 år siden. Hun var en fantastisk bonusmor for meg gjennom noen vanskelig år der mamma var syk og døende. Stemoren min stilte opp for både meg og mamma. Og etter at hun valgte å gå fra pappa var hun veldig tydelig på at hun ønsket å beholde kontakten med meg, og det betydde så mye for meg. Etter at pappa fikk ny dame da jeg var i slutten av tenårene, valgte jeg å heller bo hos (eks)stemoren min. At hun orket å bo sammen med oss, hennes tre døtre pluss meg, som alle var i tenårene og kranglet om tid på badet, sier mye om hvor fantastisk hun er. Det er i stor grad takket være henne at jeg er den jeg er i dag. Anonymkode: c461d...6ca Så fin historie! Anonymkode: cdafd...ace 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Var stemor i 13 år. Omtaler hun som datteren til min eksmann. Hun er søsteren til min datter, så naturlig at vi har litt kontakt. Er venner på IG og f.b. Sagt hun er velkommen hit om hun besøker faren sin. (Hun er voksen, datter er 10 år) Regner med vi ses i konfirmasjon og om det blir bryllup, dåp, bursdager osv i fremtiden. Alltid hatt et godt forhold til eks stedatter. Anonymkode: c8c37...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå