AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Jeg har en stor venne-omgangskrets etter videregående, folkehøyskole, skole ifbm. bistandsarbeid og høyere utdanning. Likevel føler jeg meg litt utenfor eller annerledes. Mine beste venninner som jeg har kjent i årevis er fantastiske unge damer - jeg er 30 år, btw - og vi har en del til felles. Samtidig er mange veldig opptatte at av karriere, penger, festing og dating - og det er mye fokus på at alt skal være gøy. Masse energi, latter og fjas, festing, og det er hyggelig, det. - Men jeg savner noen som deler flere av mine interesser, f.eks: å trene, mat og drikke generelt, helse, gjerne litt alternative ting, uten at det er ekstremt, interiør, kosmetikk, å lese, å snakke om følelser, filosofere, foto, å bare gå en tur, se på film eller tv uten å måtte skravle hele tiden, tid i naturen - slike ting. Ønsker meg venner som jeg kan kjenne at jeg matcher ordentlig med. Lurer på om jeg noen gang finner en ordentlig match. Anonymkode: d34f9...d75 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Høres ut som at du nå bare har partyvenner, og (naturlig nok) ønsker deg vanlige venner. Ville begynt med å snakke med de du allerede kjenner og spørre om det er andre som er interessert i å roe ned litt. Hvis ingen er interessert i det, så får du komme deg ut på vennemarkedet og finne deg nye venner. Anonymkode: 55aa3...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Det er mange som deg og oss heldigvis, og ofte blandt de som på overflaten ikke virker sånn. Min erfaring er at hvis jeg først begynner å prate om sånne ting så er det lange som er helt på bølgelengde og glad for at jeg tok opp temaet så de også kan være seg selv Anonymkode: 07e41...f41
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Mange på bølgelengde ikke lange 🤣 Anonymkode: 07e41...f41
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 Dette hørtes ut som en kontaktannonse😇 Husker før i tiden da det ikke fantes nettdating. Da la folk ut kontaktannonser i avisen og det var like mange som søkte seg venner som de søkte etter partner. Kanskje det finnes noe lignende på nett når jeg tenker meg om? Og kanskje datingsider kan brukes til å søke etter venninner?🤔 Anonymkode: cfeb5...364 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som at du nå bare har partyvenner, og (naturlig nok) ønsker deg vanlige venner. Ville begynt med å snakke med de du allerede kjenner og spørre om det er andre som er interessert i å roe ned litt. Hvis ingen er interessert i det, så får du komme deg ut på vennemarkedet og finne deg nye venner. Anonymkode: 55aa3...bb3 Slik gjorde jeg det. Startet forsiktig med å melde meg litt ut av alle jentevors- og byturene, samtidig som jeg inviterte 1-2 venninner hjem på lunsj eller kafe heller. Kunne fort da luke ut hvem som var gode venninner for meg og hvem som var ute etter å være partyvenninne som trengte å ha med seg moralsk støtte på byen i fylla. Endte opp med 2-3 gode venninner av 8 partyvenninner. Dette var da jeg var i 20-årene. Så kom 30-årene, mennene og barna etterhvert. Dermed bli det lite sosialt. Men er det noe sosialt er det disse 3 jeg kontakter og de velger å kontakte meg når de vil ha en rolig jentekveld med med både filosofisk prat og fjas☺️ Anonymkode: cfeb5...364 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 Interessene dine høres da veldig vanlige ut? Så klart finnes det masse mennesker for deg Anonymkode: 2c707...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #9 Skrevet 20. september 2022 Har du lyst til å begynne i kor? Det er en veldig fin (og ufarlig) måte å møte nye mennesker på. Anonymkode: 4ede4...a9c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå