Gå til innhold

Hva tenker du om en ufrivillig singel jomfru kvinne på over 30år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: aaa77...753

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert kresen

Anonymkode: f3d56...cfd

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig: min første tanke er at noe kanskje er gærnt med deg. Psykisk eller fysisk sykdom?

Anonymkode: 58e14...71c

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

At du har gått glipp av mye klein tenåringssex i fylla?

Anonymkode: 23d32...0cb

• Liker 4
Skrevet

Sinnsykt kresen eller fysisk/psykisk funksjonshemma. Uansett hvordan man ser ut, så er det en mann som vil pule.

Anonymkode: 4aab5...569

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sinnsykt kresen eller fysisk/psykisk funksjonshemma. Uansett hvordan man ser ut, så er det en mann som vil pule.

Det er diskriminering å tenke det om personen

Anonymkode: 385e9...89f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skjerp deg lol

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel tanken er fri så man kan faktisk tenke ganske så mange tanker uten at du har noe med det. 

Selvsagt så er det noe galt med et menneske over 25 som fortsatt er jomfru, det sier seg selv. 

Anonymkode: cb6b9...d75

• Liker 2
Skrevet

At hun sikkert er veldig sjenert og usikker, siden det er ufrivillig. Tenker ikke at det er noe galt med henne.

Anonymkode: c8c73...82e

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde først og fremst syntes synd på vedkommende, siden det er en ufrivillig situasjon å være i. Som potensiell partner hadde det vært et rødt flagg da man begynner å lure på hva som ligger bak og ulmer. Lite erfaring er generelt veldig negativt for min del. 

Anonymkode: 6aef8...22d

• Liker 1
Skrevet

At siden det er ufrivelig er det synd på henne og hun er sannsynligvis ensom og har nok gjort seg opp vanskelige tanker om hvorfor det har blitt sånn.

Tungt å "gå glipp" av ting (selv om noe absolutt ikke er verdt det) Men det betyr ikke at det ikke er eventyr i framtiden 😄

Forhåpentligvis har hun det kjempefint og trives godt i livet. Så møter hun kanskje en eller mange om en stund, om det er noe hun ønsker 💖 

Tenker også, introvert..hilsen introvert 😅

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skjerp deg lol

Nå snakker jeg verken om ts eller meg selv, men for å ta et eksempel: Ville du pult en overvektig dame i tights på over 50 år med hockeysveis og lite tenner i kjeften? 

Anonymkode: 26ac8...79a

Skrevet

Nå snakker jeg verken om ts eller meg selv, men for å ta et eksempel: Ville du pult en overvektig dame i tights på over 50 år med hockeysveis og lite tenner i kjeften? 

Anonymkode: 26ac8...79a

Jeg? Nei, men 1. det er menn der ute som vil det og 2. man har maaaaange år på seg før man er 50 og ser sånn ut. Det er noe merkelig hvis det ikke skjer noe sunn alder 16-30.

Skrevet

Jeg tenker at du har lagt for mye i det. Som en jente som ventet relativt lenge med å miste jomfrudommen kan jeg bare si at jeg angrer på at jeg ikke gjorde det før. For hvert år jeg ventet la jeg mer betydning i det. Det måtte jo bety mye siden jeg ventet så lenge? 

Jomfrudommen betyr virkelig ingenting, bedre å få deg overstått. Jeg tenker virkelig aldri på min «første gang», det er en ikke-greie. 

Anonymkode: f0688...a03

• Liker 1
Skrevet

Tenker ikke så mye om det. Men du kan sikkert få utbytte av å jobbe med selvverdet ditt 

Anonymkode: 09f6e...5c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du har endel å lære. 

Anonymkode: ed95c...6bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Uff da, dette var ikke et særlig oppegående svar. Har du tenkt på at ts og de i lignende situasjoner (for det finnes mange av de), kanskje ikke har funnet den mannen hun vil være intim med? 

Det er mange jomfruer over 25 år, ts, både kvinner og menn. Vent til du møter den rette for deg❤️

Anonymkode: 71111...52b

• Liker 1
Skrevet

Uff da, dette var ikke et særlig oppegående svar. Har du tenkt på at ts og de i lignende situasjoner (for det finnes mange av de), kanskje ikke har funnet den mannen hun vil være intim med? 

Det er mange jomfruer over 25 år, ts, både kvinner og menn. Vent til du møter den rette for deg❤️

Anonymkode: 71111...52b

Da er personen psykisk funksjonshemma pga. en latterlig overtro om at jomfrudom er noe dyrebart å spare på til man finner "den rette".  Sånne personer er tapere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...