AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Er det noen som har kjøpt chelsea boots lignende som den under, som har tykke legger og brede føtter? Synes de er sååå fine 😍 Anonymkode: c7a4c...dbd
Leo Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Jeg har strengt tatt ingen av delene, men jeg trenger god plass til tær/føtter og klarer ikke å ha på meg noe som strammer rundt legg/ankel. Etter å ha prøvd utallige par har jeg endt opp med disse fra Rieker. (Jeg har dem riktignok i brunt, men det burde jo ikke ha noe å si). De har god plass til foten og blir ikke så stramme rundt leggen siden de har glidelås på innsiden. Det gjør også at de er lettere å få av og på. I fjor kjøpte jeg ett par fra Tamaris til forveksling lik disse og de er helt utrolig gode. Ellers pleier Ecco og kanskje særlig Gabor å være sikre kort! 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Leo skrev (15 timer siden): Jeg har strengt tatt ingen av delene, men jeg trenger god plass til tær/føtter og klarer ikke å ha på meg noe som strammer rundt legg/ankel. Etter å ha prøvd utallige par har jeg endt opp med disse fra Rieker. (Jeg har dem riktignok i brunt, men det burde jo ikke ha noe å si). De har god plass til foten og blir ikke så stramme rundt leggen siden de har glidelås på innsiden. Det gjør også at de er lettere å få av og på. I fjor kjøpte jeg ett par fra Tamaris til forveksling lik disse og de er helt utrolig gode. Ellers pleier Ecco og kanskje særlig Gabor å være sikre kort! De var fine da, ønsker de gjerne litt mer chunky enn de du sendte! Anonymkode: c7a4c...dbd
Leo Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): De var fine da, ønsker de gjerne litt mer chunky enn de du sendte! Anonymkode: c7a4c...dbd Da ville jeg ha kikket på Tamaris sine. Mange forskjellige modeller. Jeg har som nevnt prøvd fra mange forskjellige merker, men felles for dem er at de er smale i foten og trange rundt ankelen/leggen. Noen er også ekstremt tunge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå