Gå til innhold

Chelsea boots til brede føtter og tykke legger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har kjøpt chelsea boots lignende som den under, som har tykke legger og brede føtter?

Synes de er sååå fine 😍

image.png.b7d5c68a6736ea01087042bae0fba7c2.png

Anonymkode: c7a4c...dbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har strengt tatt ingen av delene, men jeg trenger god plass til tær/føtter og klarer ikke å ha på meg noe som strammer rundt legg/ankel. Etter å ha prøvd utallige par har jeg endt opp med disse fra Rieker. (Jeg har dem riktignok i brunt, men det burde jo ikke ha noe å si). De har god plass til foten og blir ikke så stramme rundt leggen siden de har glidelås på innsiden. Det gjør også at de er lettere å få av og på. 

I fjor kjøpte jeg ett par fra Tamaris til forveksling lik disse og de er helt utrolig gode. 

Ellers pleier Ecco og kanskje særlig Gabor å være sikre kort! :) 

• Liker 1
Skrevet
Leo skrev (15 timer siden):

Jeg har strengt tatt ingen av delene, men jeg trenger god plass til tær/føtter og klarer ikke å ha på meg noe som strammer rundt legg/ankel. Etter å ha prøvd utallige par har jeg endt opp med disse fra Rieker. (Jeg har dem riktignok i brunt, men det burde jo ikke ha noe å si). De har god plass til foten og blir ikke så stramme rundt leggen siden de har glidelås på innsiden. Det gjør også at de er lettere å få av og på. 

I fjor kjøpte jeg ett par fra Tamaris til forveksling lik disse og de er helt utrolig gode. 

Ellers pleier Ecco og kanskje særlig Gabor å være sikre kort! :) 

De var fine da, ønsker de gjerne litt mer chunky enn de du sendte! :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

De var fine da, ønsker de gjerne litt mer chunky enn de du sendte! :)

Da ville jeg ha kikket på Tamaris sine. Mange forskjellige modeller. Jeg har som nevnt prøvd fra mange forskjellige merker, men felles for dem er at de er smale i foten og trange rundt ankelen/leggen. Noen er også ekstremt tunge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...