Gå til innhold

Har så dårlig selvbilde!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg er slank, trener en del, velstelt, finne tøyet, snill, utadvendt, godt humør, får høre jeg er morsom. Jeg har samboer på 10.året, barn, god jobb, mange venner og gode kollegaer. Jeg får stadig komplimenter for utseende og personlighet fra både kvinner og menn, jeg har også blitt sjekket opp flere ganger siste årene. 

Allikevel tenker jeg at jeg er stygg, verdiløs, tenker at ingen kunne funnet meg attraktiv… 

What to do? 

Anonymkode: 0cea1...09c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med psykolog.

Anonymkode: 82d0e...668

• Liker 2
Skrevet

Syns det hørtes veldig selvmotsigende ut

Anonymkode: afad9...748

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! 

Jeg er slank, trener en del, velstelt, finne tøyet, snill, utadvendt, godt humør, får høre jeg er morsom. Jeg har samboer på 10.året, barn, god jobb, mange venner og gode kollegaer. Jeg får stadig komplimenter for utseende og personlighet fra både kvinner og menn, jeg har også blitt sjekket opp flere ganger siste årene. 

Allikevel tenker jeg at jeg er stygg, verdiløs, tenker at ingen kunne funnet meg attraktiv… 

What to do? 

Anonymkode: 0cea1...09c

Dette høres komplett irrasjonelt ut og noe for en psykolog å bryne seg på.

Bare husk å ikke gi opp selv om du ikke klikker med den første og beste terapeuten.

Lykke til!

Anonymkode: ee17e...e2b

Skrevet

Du setter din standar for høy. Jo mer du blir fortalt alt det positive om deg jo høyere setter du standaren på utkikk etter noen nye validasjoner. Du er avhengig av validering kanskje. Slutt å søk etter bedre selvtillit fra andre. Det er en narsissistisk high du er avhengig av. Når du ikke får fiksen din fra andre så blir du usikker på deg selv.

Anonymkode: c3df5...30a

Skrevet

Du er avhengig av hvordan andre ser deg og har derfor ikke et eget selvbilde

Anonymkode: c3df5...30a

• Hjerte 1
Skrevet

Selvforakt?

Anonymkode: d88d3...2c6

Skrevet

Jeg aner ikke, jeg sliter med det samme. Har ikke samboer da, jeg har ikke selvtillit nok til å finne meg noen. Jeg hater meg selv, og jeg aner ikke hvordan jeg skal snu det. Har vært til psykolog, og hun sier at det ofte er helt normale, fine folk som har elendig selvtillit og at det sjelden henger helt på greip. Men hun kunne ikke hjelpe meg med selvtilliten dessverre. 

Anonymkode: d91d8...5b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...