AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Jeg har ikke hatt så mye sex, og de gangene jeg har hatt det, har vi hatt sex med kondom eller han har kommet på meg. Så det jeg lurer på er: 1) Hvordan føles det? Foretrekker du heller at han kommer på deg, i kondomet eller et annet sted? 2) Hva gjør man etterpå? Holder det bare å gå på do og tisse, eller pleier du å vaske deg? Anonymkode: 601df...604
MissIndependent45 Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Jeg foretrekker at han kommer inni meg, men det gjelder kun når jeg vet at han ikke har noen sykdommer. Jeg liker det best, fordi mannen tar litt ekstra i rett før han kommer, og jeg kan kjenne pulseringen. Det meste renner ut på do etterpå, men ikke alt. Vasker meg gjør jeg, men det er ulikt når det gjelder menn. Noen ganger bruker jeg truseinnlegg hvis jeg skal ut av huset rett etterpå. 2
feliek54 Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har ikke hatt så mye sex, og de gangene jeg har hatt det, har vi hatt sex med kondom eller han har kommet på meg. Så det jeg lurer på er: 1) Hvordan føles det? Foretrekker du heller at han kommer på deg, i kondomet eller et annet sted? 2) Hva gjør man etterpå? Holder det bare å gå på do og tisse, eller pleier du å vaske deg? Anonymkode: 601df...604 Du lurer på hvordan det føles. jeg er mann men de jeg har snakket med sier at de kjenner det kommer og at det varmer. De fleste jeg har hat sex med pleier å tørke seg med håndkle og noen på do
Tennplugg Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Elsker å kjenne at han blir litt mer ivrig, litt hardere, lydene og iveren og at den pulserer og rykker til i det han fyller meg. Det er veldig intimt, erotisk og dyrisk. Lever fint med at det er klissete en stund etterpå. 17 6
MissIndependent45 Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 Tennplugg skrev (8 minutter siden): Elsker å kjenne at han blir litt mer ivrig, litt hardere, lydene og iveren og at den pulserer og rykker til i det han fyller meg. Det er veldig intimt, erotisk og dyrisk. Lever fint med at det er klissete en stund etterpå. Dette! 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 Det føles ganske ekkelt. Man blir varm i underlivet fordi sæden er varm og etter noen sekunder begynner den å renne så man kjenner den inni der. Helt ærlig så brakk jeg meg de første gangene jeg kjente det og jeg syns fortsatt det er ekkelt. Når man reiser seg opp renner det ned langs benet og man må sitte over do en stund for å få ut mesteparten ellers kan resten renne ut i trusa og buksa noen timer etterpå mens man er ute! Det holder å tørke seg men jeg syns det er best å vaske meg. Anonymkode: c0796...bca 3
Tennplugg Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 MissIndependent45 skrev (6 minutter siden): Dette! Takk 1
Tone83 Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 Hvordan det er når han kommer? Da er det over😂 merker ikke sæden før den renner ut etterpå, klissete greier. Spiller liten rolle for meg om han kommer inni eller ei, så lenge jeg har tid til å renne fra meg litt etterpå😅
Mann1977 Skrevet 19. september 2022 #9 Skrevet 19. september 2022 Jeg som mann liker å se kona nyte at jeg kommer inni henne så lenge vi bruker prevensjon eller vil lage barn.... Ja det er best uten kondom så lenge en har fast partner og tar imot barna om dem kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #10 Skrevet 20. september 2022 Mann1977 skrev (7 timer siden): Jeg som mann liker å se kona nyte at jeg kommer inni henne så lenge vi bruker prevensjon eller vil lage barn.... Ja det er best uten kondom så lenge en har fast partner og tar imot barna om dem kommer. Du har hørt om annen prevensjon enn kondom, håper jeg? Anonymkode: 43ce9...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #11 Skrevet 20. september 2022 Vi har håndkle i sengen, så hoster jeg før jeg går og tisser. Null stress. Anonymkode: c555b...8e9 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #12 Skrevet 20. september 2022 Han spør meg alltid er du klar? Så kommer vi sammen,eg elsker å kjenne den bli ekstra hard og har tar godt tak i meg peiser på dem siste støta under orgasme! Så legger eg dopapir mellom skrittet før vi sovner,ingen problem,liker litt att det er vått av sæd i skrittet. Anonymkode: 8a54f...a56
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #13 Skrevet 20. september 2022 Jeg foretrekker at han kommer i meg. Jeg tror det må være et biologisk instinkt som er veldig tydelig i meg, for selv om det er mye som er deilig og opphissende er det ingenting som kan måle seg mot det for min del. Jeg blir rett og slett lykkelig når jeg hører på ham at orgasmen er rett rundt hjørnet og han blir enda nærere og mer uhemmet. Aldri er han mer min enn da. Vi hviler noen minutter etterpå, så går jeg på do og tisser og tørker meg. Ellers får jeg lett urinveisinfeksjon. Jeg vasker meg ikke mer, med mindre vi har hatt sex rett etter at vi har våknet og jeg skulle ha dusjet uansett. I blant kan jeg kjenne at det er litt vått i skrittet utover dagen, men det synes jeg bare er sexy. Anonymkode: 7c508...fc9 5 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #14 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det føles ganske ekkelt. Man blir varm i underlivet fordi sæden er varm og etter noen sekunder begynner den å renne så man kjenner den inni der. Helt ærlig så brakk jeg meg de første gangene jeg kjente det og jeg syns fortsatt det er ekkelt. Når man reiser seg opp renner det ned langs benet og man må sitte over do en stund for å få ut mesteparten ellers kan resten renne ut i trusa og buksa noen timer etterpå mens man er ute! Det holder å tørke seg men jeg syns det er best å vaske meg. Anonymkode: c0796...bca Høres ut som du bør bytte fil, fordi du høres ikke heterofil ut. De damene jeg har vært med vil ha spruten inni seg og helst ingen andre plasser. Anonymkode: 849e7...841 1
jabx Skrevet 20. september 2022 #15 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det føles ganske ekkelt. Man blir varm i underlivet fordi sæden er varm og etter noen sekunder begynner den å renne så man kjenner den inni der. Helt ærlig så brakk jeg meg de første gangene jeg kjente det og jeg syns fortsatt det er ekkelt. Når man reiser seg opp renner det ned langs benet og man må sitte over do en stund for å få ut mesteparten ellers kan resten renne ut i trusa og buksa noen timer etterpå mens man er ute! Det holder å tørke seg men jeg syns det er best å vaske meg. Anonymkode: c0796...bca Har du noen dårlige erfaringer fra tidligere?
Mann1977 Skrevet 23. september 2022 #16 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 9.16): Du har hørt om annen prevensjon enn kondom, håper jeg? Anonymkode: 43ce9...4d9 Selfølgelig: -) hoppe av i svingen virket som regel bra, men kan ikke prevensjon. P--Stav og kutte strengen er vel de sikreste metodene for prevensjon....
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #17 Skrevet 23. september 2022 Mann1977 skrev (2 timer siden): Selfølgelig: -) hoppe av i svingen virket som regel bra, men kan ikke prevensjon. P--Stav og kutte strengen er vel de sikreste metodene for prevensjon.... Det finnes mange sikre prevensjonsmidler! p-stav, p-ring, ulike typer spiral, p-sprøyte, p-piller, minipiller osv. Anonymkode: 43ce9...4d9 1
flusa Skrevet 24. september 2022 #18 Skrevet 24. september 2022 Han blir enda hardere, og kjenner at det 'nøkker'i kuken når han tømmer seg. Går bestandig på do og tisser etterpå, og stort sett vasker meg. Hvis ikke jeg er så trøtt at jeg ikke orker🤣
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #19 Skrevet 24. september 2022 On 9/19/2022 at 8:57 PM, MissIndependent45 said: Jeg foretrekker at han kommer inni meg, men det gjelder kun når jeg vet at han ikke har noen sykdommer. Jeg liker det best, fordi mannen tar litt ekstra i rett før han kommer, og jeg kan kjenne pulseringen. Det meste renner ut på do etterpå, men ikke alt. Vasker meg gjør jeg, men det er ulikt når det gjelder menn. Noen ganger bruker jeg truseinnlegg hvis jeg skal ut av huset rett etterpå. Så hvilke sykdommer er det som overføres via sæd som gjør at det er noe forskjell på om han kommer i vaginaen din eller i fjeset ditt? Anonymkode: 82b14...f15
MissIndependent45 Skrevet 24. september 2022 #20 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hvilke sykdommer er det som overføres via sæd som gjør at det er noe forskjell på om han kommer i vaginaen din eller i fjeset ditt? Anonymkode: 82b14...f15 Det var ikke det jeg skrev. Er jeg ikke sikker på at mannen er frisk, skal han bruke kondom. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå