AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Hei! Jeg er en sjenert jente/dame som trenger litt tips! Jeg skal ut på date på fredag med en jeg har møtt noen ganger nå. Vi skal ut å spise og etter så god kjemi vi har hatt på de andre treffene så vil jeg få til et kyss denne gangen! Problemet mitt er bare at jeg har så lett for å bare være vennskapelig og si hadet og gi klem og jeg har aldri kysset noen først før og jeg har alltid blitt så sjenert når noen kysser meg først😵 Hvordan gjør man det? Spør jeg om vi skal kysse? Tuller og spør om kyss som dessert etter maten? Er det noe flørtende jeg kan si i forkant som gjør at han skjønner at jeg vil kysse så han kysser meg først? Er det vanlig å kysse rett etter maten når man har gått ut fra spisestedet eller etter vi har tatt følge et stykke på vei hjem og skal si hade? Er det ekkelt å kysse etter maten så jeg heller burde prøve før vi spiser? Trenger virkelig hjelp til å få til den rette stemningen for et naturlig kyss! Hva sier man etter kysset? At det var godt eller bare hadet? Vi skal møtes inne på et senter først og der er det heis, er det en ok anledning til å kysse selvom der blir helt på starten av daten eller må jeg se an tonen under middagen først? Anonymkode: 7345f...37e 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Ingen tips? Anonymkode: 7345f...37e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Så spennende! Smil og se han inn i øynene når dere står tett før/etter klemmen. Det må jo kunne føre til noe. Om han er litt sjenert, og ikke tar steget, kan du fint spørre. «Får jeg et kyss?» eller noe i den duren. Anonymkode: c7d50...781 1
Anneofgreengables Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Når dere snakker sammen, ta på han (under et eller annet påskudd selvfølgelig), skap fysisk kontakt. Ellers er jo tidspunktet for når man skal si hadet vanlig. Klem som går over i kyss. Han jeg er sammen med nå nå strøk meg litt på ryggen da vi gikk ut fra cafeen vi hadde vært på, snudde seg mot meg og kysset meg. 😊
Blåjojo Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 Gi en lang, god klem når dere skal ta farvel, med begge armene dine rundt nakken hans. Trykk deg godt inn til ham, og la hendene dine gli ned langs armene hans, og når du når hans hender, så griper du tak i de og holder fast. Da kan du se opp på ham og smile litt, og så spør du om å få et kyss også. 1
GrønnNellik68 Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 Ta en morsom en da.... når dere skal klemme så snur du truten mot han plutselig og vips så har du fått til ett kyss. Sikker på han blir positivt overrasket.
exictence Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 Ville ikke spurt eller sagt noe. På slutten ville jeg holdt på klemmen litt lenge, så sett på ham inn i øynene. Fortalt med øyene ved å holde blikket mot hans øyne, og dermed kysse ham. Forsiktig men gjerne lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 Seriøst, «kysse på slutten??» Du må selvfølgelig gi han et kyss under velkomstklemmen, ta føringen, så blir han positivt overrasket. Reagerer han negativt er han ikke den rette uansett. Anonymkode: 6dd3f...0d8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #9 Skrevet 20. september 2022 exictence skrev (3 timer siden): Ville ikke spurt eller sagt noe. På slutten ville jeg holdt på klemmen litt lenge, så sett på ham inn i øynene. Fortalt med øyene ved å holde blikket mot hans øyne, og dermed kysse ham. Forsiktig men gjerne lenge. Enig med deg i denne Jeg synes at et kyss skal skje naturlig. Synes det personlig blir litt kunstig å spørre om å få et kyss. Anonymkode: 9404b...a80
ClausSaus Skrevet 20. september 2022 #10 Skrevet 20. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hei! Jeg er en sjenert jente/dame som trenger litt tips! Jeg skal ut på date på fredag med en jeg har møtt noen ganger nå. Vi skal ut å spise og etter så god kjemi vi har hatt på de andre treffene så vil jeg få til et kyss denne gangen! Problemet mitt er bare at jeg har så lett for å bare være vennskapelig og si hadet og gi klem og jeg har aldri kysset noen først før og jeg har alltid blitt så sjenert når noen kysser meg først😵 Hvordan gjør man det? Spør jeg om vi skal kysse? Tuller og spør om kyss som dessert etter maten? Er det noe flørtende jeg kan si i forkant som gjør at han skjønner at jeg vil kysse så han kysser meg først? Er det vanlig å kysse rett etter maten når man har gått ut fra spisestedet eller etter vi har tatt følge et stykke på vei hjem og skal si hade? Er det ekkelt å kysse etter maten så jeg heller burde prøve før vi spiser? Trenger virkelig hjelp til å få til den rette stemningen for et naturlig kyss! Hva sier man etter kysset? At det var godt eller bare hadet? Vi skal møtes inne på et senter først og der er det heis, er det en ok anledning til å kysse selvom der blir helt på starten av daten eller må jeg se an tonen under middagen først? Anonymkode: 7345f...37e OK… tror jeg skjønner hva du lurer på. Det finnes et veldig enkelt triks for dette: Invadere intimsone. Og dette er ikke så dramatisk som det høres ut. Alle (normale) mennesker har en "sone" på rundt en halvmeters avstand fra kroppen sin der det føles unaturlig at noen beveger seg innenfor, med mindre det faktisk er ønskelig. Så det du gjør er ganske enkelt å bevege deg litt for tett inntil ham mens du ser ham inn i øynene. Eventuelt bli stående slik etter en klem. Og så legger du nøye (!) merke til hvordan han reagerer. Hvis han trekker seg litt unna har du fått rødt lys. Beveger han seg litt mot deg har du grønt lys. Blir han stående beveger du deg enda litt nærmere og gjentar prosessen. Poenget er å fremprovosere en av to mulige reaksjoner: At han trekker seg unna for å skape rom mellom dere, eller at han ikke gjør det. Hvis han blir stående, eller til og med beveger seg mot deg, signaliserer dette at han er bekvem med å ha deg innenfor intimsonen sin. Og da er det bare å gå for gull. Etterpå? Da er du "innafor", og det er bare å holde spenningen oppe. I starten av en date er helt knall, for da har du muligheten til å flørte litt mer intenst med ham etterpå enn det som ellers ville vært naturlig. Endret 20. september 2022 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #11 Skrevet 20. september 2022 Drikk dere stupfulle. Den norske modellen. Anonymkode: 647b5...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #12 Skrevet 20. september 2022 Å fy faen så kleint å planlegge et kyss….. Husker en fyr som sa at han ville gi meg noe, og det var tydeligvis et kyss. Helt latterlig. Og det var ikke en date engang, men en jeg anså som en venn. Et kyss liksom. Hvorfor ikke kline isteden, om begge er keen på hverandre? Anonymkode: 97065...7a6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #13 Skrevet 29. september 2022 Hei! Tenkte det var moro med en oppdatering 😄 Daten gikk veldig bra og underveis kom vi i en situasjon hvor han klemte meg på en sånn tullete og kjærlig måte og da bare snudde jeg meg mot han og kysset han! Hvor enn nervøs jeg var før daten så skjedde det i et naturlig øyeblikk som ikke kunne planlegges. Kysset ble gjengjeldt og gikk over klining og vi har fortsatt å treffe hverandre 🥰 Begynner å bli litt betatt og er glad for at jeg gikk inn for kysset! God til å kysse er han og 😁 Anonymkode: 7345f...37e 3
ClausSaus Skrevet 29. september 2022 #14 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei! Tenkte det var moro med en oppdatering 😄 Daten gikk veldig bra og underveis kom vi i en situasjon hvor han klemte meg på en sånn tullete og kjærlig måte og da bare snudde jeg meg mot han og kysset han! Hvor enn nervøs jeg var før daten så skjedde det i et naturlig øyeblikk som ikke kunne planlegges. Kysset ble gjengjeldt og gikk over klining og vi har fortsatt å treffe hverandre 🥰 Begynner å bli litt betatt og er glad for at jeg gikk inn for kysset! God til å kysse er han og 😁 Anonymkode: 7345f...37e Han invaderte intimsonene din, og du benyttet anledningen. You go, girl! 😎👍
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #15 Skrevet 29. september 2022 ClausSaus skrev (10 minutter siden): Han invaderte intimsonene din, og du benyttet anledningen. You go, girl! 😎👍 Nei det gjorde han ikke. Hadde jn vært en fremmed hadde det vært innvandring av intimsonen, ikke når vi dater og klemmer hele tiden. Lær deg forskjellen på flørt og sjikane Anonymkode: 7345f...37e 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #16 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det gjorde han ikke. Hadde jn vært en fremmed hadde det vært innvandring av intimsonen, ikke når vi dater og klemmer hele tiden. Lær deg forskjellen på flørt og sjikane Anonymkode: 7345f...37e Haha ufff mye autocorrect feil der på visse ord men du skjønner hva jeg mener! Anonymkode: 7345f...37e
ClausSaus Skrevet 29. september 2022 #17 Skrevet 29. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei det gjorde han ikke. Hadde jn vært en fremmed hadde det vært innvandring av intimsonen, ikke når vi dater og klemmer hele tiden. Lær deg forskjellen på flørt og sjikane Anonymkode: 7345f...37e Hiss deg ned. Teknikken kalles å "invadere intimsone". Det er et navn på noe som sannsynligvis er adskillig eldre enn det du er. Det er ikke snakk om noe Russland-Ukraina. Endret 29. september 2022 av ClausSaus 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #18 Skrevet 29. september 2022 ClausSaus skrev (25 minutter siden): Hiss deg ned. Teknikken kalles å "invadere intimsone". Det er et navn på noe som sannsynligvis er adskillig eldre enn det du er. Det er ikke snakk om noe Russland-Ukraina. Slktt med hersketeknikker din for jeg er ikke hissig. Det er ikke invadering av noe som helst når det er samtykket Anonymkode: 7345f...37e
ClausSaus Skrevet 29. september 2022 #19 Skrevet 29. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Slktt med hersketeknikker din for jeg er ikke hissig. Det er ikke invadering av noe som helst når det er samtykket Anonymkode: 7345f...37e Det var et hissig svar du gav. Hvilken del av "navn" er det forøvrig du ikke forstår? Ingen lurer på hva du føler om ordene som er i bruk. Teknikken heter "invadere intimsone" ("invade personal space"), og dette navnet kan ihvertfall spores tilbake til 80-tallet om ikke enda lenger. Men du får kverulere med noen andre, jeg bruker ikke mer tid på deg. Endret 29. september 2022 av ClausSaus 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #20 Skrevet 29. september 2022 17 minutter siden, ClausSaus said: Det var et hissig svar du gav. Hvilken del av "navn" er det forøvrig du ikke forstår? Ingen lurer på hva du føler om ordene som er i bruk. Teknikken heter "invadere intimsone" ("invade personal space"), og dette navnet kan ihvertfall spores tilbake til 80-tallet om ikke enda lenger. Men du får kverulere med noen andre, jeg bruker ikke mer tid på deg. En skikkelig ladies man her ser jeg. Hvordan går det med kyssinga? Anonymkode: 1e1e1...1a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå