Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er miljøterapeut og jobber natt. På intervju fikk jeg inntrykk at man av og til måtte stå i heftige situasjoner, men til nå har det vært ingen slike situasjoner (har jobbet der i litt over 1 år) 

Det skjer INGENTING på natt, jeg kan til og med sove uten at det gjør noen (men er betalt for å være våken). Min eneste arbeidsoppgaver er å vaske gulv. 

Men det er jo lettjente penger, årslønna er 525000 I 100% stilling, jeg jobber 90% så da er grunnlønna 472000 og så tjener jeg også rundt 100000 i kveld og helgetilleg. Får ikke så god lønn på vanlig jobb selv om jeg jobber 100 %

Men jeg kjeder meg ihjel. Får ikke brukt utdannelsen min i det hele tatt, hele natta går med på å se på Netflix. Det er verdens letteste jobb som hvem som helst kan gjøre. 

Hva bør jeg gjøre? Ønsker jo mer utfordringer, men vil heller ikke gå ned i lønn. 

Anonymkode: 51120...198

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud som jeg misunner deg. Dette hadde vært min drømmejobb.

Har ingen råd.

Anonymkode: 42e50...2fb

• Liker 2
Skrevet

Hva slags utdanning har du, med stillingskode «miljøterapeut»?

Anonymkode: cc7a6...a39

Skrevet

Hvis jeg var deg, ville jeg beholdt jobben dersom du kan bruke tiden på hva du vil. Da kan du jo lage dine egne utfordringer basert på hva du interesser deg for. F.eks. kan du lære deg et språk, lære om investeringer, lære deg å kode osv. 

Ellers er det bare å søke en ny jobb som miljøterapeut et annet sted med arbeidstid på dagen. Da er det nok mer å gjøre.

Anonymkode: 3cd8f...fc4

• Liker 1
Skrevet

Ta et nettstudium, så du har noe å gjøre hele natten? Eller begynne å skrive bøker? 

Anonymkode: ab20e...98e

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om det er aktuelt for deg å jobbe dag/kveld? Er ofte mer som skjer da

Anonymkode: cdc96...c07

• Liker 1
Skrevet

Herregud nyt det!

Anonymkode: 4810d...0d9

Skrevet

Herregud så kjedelig. Ja er greit i en periode men over lang tid hadd sjef kjedet meg ihjel. Er jo begrensninger for hvor mange ganger man kan lese vg liksom. Jeg har vært i en lignende situasjon og snakket da med sjefen og fortalte at arbeidskapasiteten min er større og at jeg vil ha flere arbeidsoppgaver og utfordringer, og vipps fikk jeg mer å gjøre. Nå var det i et helt annet yrke men likevel. 

Anonymkode: 19237...5d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...