Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. De fant ingen hjertelyd eller tegn til baby idag. De har mistanke om exu pga smerter men fant heller ingenting der. Noen solskinnshistorier ?? Eller er alt håp ute..

Anonymkode: b65c6...14a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte ser man ikke noe før 7-8.

Er du sikker på.at du er 6?

Skrevet

Jeg var 6+2 da de jeg var på tidlig ul, og da hørte vi hjertet slå. Tok du innvendig? 

Anonymkode: 823ee...06a

Skrevet

6+2 er enda litt tidlig, man kan se noe hos noen, men det kan være for tidlig hos andre. Jeg ville ikke tenkt at alt håp var ute ført du er mer 7-8 uker. Om man da fortsatt ikke ser noe hjerterytme, da er det nok ikke liv dessverre 💙

Anonymkode: 9768c...5ad

Skrevet

Hvis de ikke fant en fostersekk og fosteranlegg vil jeg si det dessverre er en reell sjanse for at du ikke er gravid. 

Anonymkode: a363a...f44

Skrevet

Er du sikker på at du er i uke 6? Kanskje du er mindre på vei, og at det er derfor? Krysser fingrene for deg!!

Anonymkode: c2fca...6a8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis de ikke fant en fostersekk og fosteranlegg vil jeg si det dessverre er en reell sjanse for at du ikke er gravid. 

Anonymkode: a363a...f44

Dette. Jeg kunne tydelig se en liten bønne og høre hjerteslag i sjette uke på UL. 

Anonymkode: 8e729...7d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er du sikker på at du er i uke 6? Kanskje du er mindre på vei, og at det er derfor? Krysser fingrene for deg!!

Anonymkode: c2fca...6a8

Kan være mindre også. Men pga smertene mistenker de exu, fant derimot ingenting på ultralyd.. skal på ul neste uke 

Skrevet

Hva slags smerter har du, TS? Hvor sitter de? Er de konstante? Er nemlig i samme situasjon som deg 😞

Anonymkode: f35ae...674

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva slags smerter har du, TS? Hvor sitter de? Er de konstante? Er nemlig i samme situasjon som deg 😞

Det har avtatt ganske mye nå. Når jeg var på sykehuset var det som rier. Nå er det mer som mensensmerter.. pluss litt blod men mye mindre enn mensen samtidig mer enn spotting. 

Skrevet

Hvorfor velger folk å gå på TUL såpass tidlig hvis man er enda mer bekymret etter ultralyden enn før? Vent til uke 8. 

Anonymkode: 414a9...9d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det har avtatt ganske mye nå. Når jeg var på sykehuset var det som rier. Nå er det mer som mensensmerter.. pluss litt blod men mye mindre enn mensen samtidig mer enn spotting. 

Det er nok en missed abortion. 

Anonymkode: 1738c...693

Skrevet

Hvorfor skriver man 6+2?

Anonymkode: b50a1...e42

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er nok en missed abortion. 

Det er vel SA kan jeg tro da MA ofte ikke oppdages før senere, eller? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvorfor velger folk å gå på TUL såpass tidlig hvis man er enda mer bekymret etter ultralyden enn før? Vent til uke 8. 

Anonymkode: 414a9...9d3

Jeg gikk da jeg var 6 + 6 fordi vi ikke planla graviditeten og jeg ANTE ikke hvor langt jeg var på vei. Graviditetstesten sa bare 3 +. Så for meg var det for å finne ut hvor langt jeg var på vei. 

Anonymkode: 8e729...7d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er vel SA kan jeg tro da MA ofte ikke oppdages før senere, eller? 

Ts fikk vite på ul at det ikke er hjerteaktivitet. Det er en ma. 
Nå har hun begynt å blø, så innen noen timer/dager vil hun spontanabortere.

Skrevet

Klem til deg, TS ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...