kaya99 Skrevet 19. september 2022 #1 Del Skrevet 19. september 2022 Hei alle sammen, jeg har gått gjennom mye i det siste.. Min ektemann driver og kommer hjem sent fra jobb og jeg vet ikke lenger hva som skjer med han egentlig. Hver morning jeg står opp og lager frokost så gir han meg ikke den samme oppmerksomheten lenger. Det har pågått nå i de siste 2 mnd.. Ut av frustrasjon for sex som han gir meg ikke lenger og jeg virker veldig usett hjemme i det siste gikk jeg inn og søkte på sexleketøy og bestilte et par leketøy fra www.fantasien.no for å roe ned lysten. Er det galt av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 19. september 2022 #2 Del Skrevet 19. september 2022 Det å ha problemer i forholdet og ikke gjøre noe for å løse dem er galt, av begge. Å kjøpe sexleketøy for å "straffe" partneren er galt. Det å gjøre noe for å ha et godt sex liv, om så bare med seg selv, er ikke galt dersom det ikke sårer partneren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Del Skrevet 19. september 2022 Nei det er ikke galt av deg Anonymkode: bbfc6...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Del Skrevet 20. september 2022 Det er ikke utroskap å tilfredsstille deg selv! Håper de faller i smak 😊 Kos deg. Og så håper jeg at du og mannen finner gnisten tilbake etterhvert også ❤️ Anonymkode: 2dd86...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Del Skrevet 21. september 2022 Ikke galt i det hele tatt, men håper forholdet ordner seg. Gratulerer med første innlegg på kg btw. Anonymkode: c1d92...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå