Gå til innhold

Kjøpte sexleketøy...

kaya99

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, jeg har gått gjennom mye i det siste.. Min ektemann driver og kommer hjem sent fra jobb og jeg vet ikke lenger hva som skjer med han egentlig. Hver morning jeg står opp og lager frokost så gir han meg ikke den samme oppmerksomheten lenger. Det har pågått nå i de siste 2 mnd.. Ut av frustrasjon for sex som han gir meg ikke lenger og jeg virker veldig usett hjemme i det siste gikk jeg inn og søkte på sexleketøy og bestilte et par leketøy fra www.fantasien.no for å roe ned lysten. Er det galt av meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å ha problemer i forholdet og ikke gjøre noe for å løse dem er galt, av begge. Å kjøpe sexleketøy for å "straffe" partneren er galt. Det å gjøre noe for å ha et godt sex liv, om så bare med seg selv, er ikke galt dersom det ikke sårer partneren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke utroskap å tilfredsstille deg selv! Håper de faller i smak 😊 Kos deg. Og så håper jeg at du og mannen finner gnisten tilbake etterhvert også ❤️

Anonymkode: 2dd86...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke galt i det hele tatt, men håper forholdet ordner seg. Gratulerer med første innlegg på kg btw.

Anonymkode: c1d92...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...