gravid med nr 2 Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 (endret) Jeg har startet opp mitt eget firma for en stund siden i tillegg til 100% jobb på dagtid. Men samboeren min syns bedriften min bare er tull, og sier dette til meg høyt forran andre, eller til andre når jeg står i nærheten. jeg kjenner jeg blir skuffet og litt såret egentlig over hvordan han oppfører seg, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal svare han på dette. første reaksjon var at jeg sa ifra om at jeg ikke synes noe om det, og da sier gan bare kjapt, nei sorry da. Jeg mister jo litt motet når jeg ikke får den støtten på hjemme bane som hadde vært fint å få.. hva ville dere gjort her? Endret 19. september 2022 av gravid med nr 2 1
Sofakona Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Sier han dette ofte? Snakker dere om dette? 1
gravid med nr 2 Skrevet 19. september 2022 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2022 Sofakona skrev (3 minutter siden): Sier han dette ofte? Snakker dere om dette? Ja hver gang vi kommer inn på temaet er han oppgitt over at jeg har startet opp noe eget. Jeg har nok ikke vært flink nok til å si ifra om hva jeg syns om kommentarene hans 1
gravid med nr 2 Skrevet 19. september 2022 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2022 Skal jeg bare finne meg i det?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 TS: Sier han noe konkret om hva det er han synes er så galt med bedriften din? Du forteller du tjener på den så det kan ikke være problemet, så hva er det han klager sånn for? Anonymkode: 16057...67d
gravid med nr 2 Skrevet 19. september 2022 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS: Sier han noe konkret om hva det er han synes er så galt med bedriften din? Du forteller du tjener på den så det kan ikke være problemet, så hva er det han klager sånn for? Anonymkode: 16057...67d Han syns bare det er tull sier han, tanken har slått meg at han kanskje egentlig er litt sjalu eller føler jeg oppnår noe uten han.. men han sier ikke noe spesifikt om hva han syns utenom at " det er bare tull det der" skal sies at han er av den gamle skolen. Snakker ikke om følelser osv. hvis jeg sier at jeg ikke kan noe fordi det er noe som opptar meg med firmaet så blir han sur, men det er ikke ofte jeg sier jeg ikke kan bli med eller gjøre noe. Endret 19. september 2022 av gravid med nr 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 3 minutter siden, gravid med nr 2 said: Han syns bare det er tull sier han, tanken har slått meg at han kanskje egentlig er litt sjalu eller føler jeg oppnår noe uten han.. men han sier ikke noe spesifikt om hva han syns utenom at " det er bare tull det der" skal sies at han er av den gamle skolen. Snakker ikke om følelser osv. hvis jeg sier at jeg ikke kan noe fordi det er noe som opptar meg med firmaet så blir han sur, men det er ikke ofte jeg sier jeg ikke kan bli med eller gjøre noe. Om du driver bedrift innenfor et område med ting som ikke interesserer ham, så "skjønner" han nok ikke hva som er vitsen. Men han bør jo skjønne at selv om han ikke bryr seg så gjør andre det: du og kundene dine. Hvis det handler om at du er mindre til stede når det gjelder ansvar i hjemmet og forholdet, så kan jeg forstå om han blir misfornøyd. Men så vidt jeg ser, handler det ikke om det heller; det er selve bedriften han kritiserer som "bare noe tull". Så for meg høres det ut som han er misunnelig på deg for at du får til noe helt nytt, men det får han slutte med. Jeg hadde blitt både lei, såret og irritert om jeg var i ditt sted, og sikkert sagt fra at han får finne seg en hobby å bruke energien på i stedet for å rakke ned på mitt arbeid. Anonymkode: 16057...67d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 Hmmm. Ukult å ikke støtte kjæresten sin da. Men hva slags bransje eller ting er er det du selger da? Bare for å se om jeg kan forstå tankegangen hans Anonymkode: be780...850
gravid med nr 2 Skrevet 19. september 2022 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om du driver bedrift innenfor et område med ting som ikke interesserer ham, så "skjønner" han nok ikke hva som er vitsen. Men han bør jo skjønne at selv om han ikke bryr seg så gjør andre det: du og kundene dine. Hvis det handler om at du er mindre til stede når det gjelder ansvar i hjemmet og forholdet, så kan jeg forstå om han blir misfornøyd. Men så vidt jeg ser, handler det ikke om det heller; det er selve bedriften han kritiserer som "bare noe tull". Så for meg høres det ut som han er misunnelig på deg for at du får til noe helt nytt, men det får han slutte med. Jeg hadde blitt både lei, såret og irritert om jeg var i ditt sted, og sikkert sagt fra at han får finne seg en hobby å bruke energien på i stedet for å rakke ned på mitt arbeid. Anonymkode: 16057...67d Jeg har fortsatt like mye ansvar i hjemmet som jeg hadde før jeg startet opp firmaet, og jeg er veldig konsekvent på at familie tid ikke skal bli forstyrret at firmaet mitt, så jeg har ikke noe tlf eller pc i nærheten når vi som familie er sammen., dette er jeg veldig ops på fordi jeg vet at det ikke er noe hyggelig å prate eller være med noen som ikke har hode med seg
gravid med nr 2 Skrevet 19. september 2022 Forfatter #10 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hmmm. Ukult å ikke støtte kjæresten sin da. Men hva slags bransje eller ting er er det du selger da? Bare for å se om jeg kan forstå tankegangen hans Anonymkode: be780...850 Selger varer rettet mot kvinner, så det er jo ting han ikke kan relatere seg til
gravid med nr 2 Skrevet 19. september 2022 Forfatter #11 Skrevet 19. september 2022 Da har jeg slettet linken som sto oppført🙈 er så lenge siden jeg har vært her så husket ikke at den gamle butikken sto oppført her😅
Christina82 Skrevet 20. september 2022 #12 Skrevet 20. september 2022 Ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar på dette. Christina82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå