AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Mannen jeg dater er så kort på meldinger. Vi tekster lite mellom hvert treff og når vi tekster for å avtale treff så skriver han bare tid og sted og formulerer seg som til en kollega, og jeg skriver at jeg gleder meg og at det blir koselig og smiletegn osv men han svarer aldri på det. Er dette tegn på at han egentlig ikke liker meg eller kan man være interessert uten å drive med så mye koseprating? Han har gitt meg kompliment én gang bare og det var første daten. Nå har vi møttes tre ganger til og jeg begynner å like han men er usikker på om han liker meg Anonymkode: 3aae0...379 1
Embla Othea Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 (endret) Kvinner og overtenkning. Det er ikke alle som bruker masse tid på å tekste og bruke femti smileys i hver melding. Endret 19. september 2022 av Embla Othea 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Kvinner og overtenkning. Det er ikke alle som bruker masse tid på å tekste og bruke femti smileys i hver melding. Ja skulle gjerne skrudd av overtenkingen om det var mulig! 😅 Anonymkode: 3aae0...379
MissIndependent45 Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Gratulerer, du har nå møtt en av rasen "mann". Jeg hadde faktisk lurt mer om jeg traff en som hadde tastatur-diare 4
exictence Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 Han kan godt være interessert for det. Men han må jo vise interesse og ta initiativ?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen jeg dater er så kort på meldinger. Vi tekster lite mellom hvert treff og når vi tekster for å avtale treff så skriver han bare tid og sted og formulerer seg som til en kollega, og jeg skriver at jeg gleder meg og at det blir koselig og smiletegn osv men han svarer aldri på det. Er dette tegn på at han egentlig ikke liker meg eller kan man være interessert uten å drive med så mye koseprating? Han har gitt meg kompliment én gang bare og det var første daten. Nå har vi møttes tre ganger til og jeg begynner å like han men er usikker på om han liker meg Anonymkode: 3aae0...379 Tro meg. Slapp helt av. Dette er absolutt innenfor normalen for mange menn 😅 Anonymkode: eaef4...7fa
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 Jeg forstår bekymringen ts. Hvis en mann er virkelig interessert, så finnes det ingen tvil. Anonymkode: acdd4...692 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 På én måte er jo dette typisk mannlig kommunikasjon. Men … hadde han vært veldig interessert - eller betatt - (særlig i starten av et forhold) hadde han nok kommunisert litt annerledes. Anonymkode: 832f6...d57 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #9 Skrevet 19. september 2022 Du bare vet det når en mann er interessert. Spesielt på starten. Anonymkode: bd84a...bf4 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #10 Skrevet 19. september 2022 Hvor lenge har dere datet? Tar han initiativ til å møtes/starte samtaler? Viser du veldig mye interesse slik at det kanskje demper han litt? Anonymkode: 20b8e...ec9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #11 Skrevet 19. september 2022 Høres ut som fwb opplegg bare avtale sted og tid og ikke noe mer. En jeg er sikker på er interessert i meg sender meg små ting gjennom dagen når han tenker på meg. Kan bare være en 😘. Men det er nok til å holde kontakten og jeg gjør og d samme hvis tankene streifer han gjennom dagen noe det gjør ofte. Pluss alltid en av oss som sier god morgen og god natt. Blitt en del av hverdagen Anonymkode: 1fea4...895
NiceOrNothing Skrevet 19. september 2022 #12 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mannen jeg dater er så kort på meldinger. Vi tekster lite mellom hvert treff og når vi tekster for å avtale treff så skriver han bare tid og sted og formulerer seg som til en kollega, og jeg skriver at jeg gleder meg og at det blir koselig og smiletegn osv men han svarer aldri på det. Er dette tegn på at han egentlig ikke liker meg eller kan man være interessert uten å drive med så mye koseprating? Han har gitt meg kompliment én gang bare og det var første daten. Nå har vi møttes tre ganger til og jeg begynner å like han men er usikker på om han liker meg Anonymkode: 3aae0...379 Slutt å sleng rødløperen etter han. La han få jobbe litt for godsakene , å ikke by deg frem å vær så superhyggelig mot han . Hvis han er så forretningsmessig allerede i datingfasen, holder du nok på å kapre en emosjonelt kald man . 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #13 Skrevet 19. september 2022 MissIndependent45 skrev (5 timer siden): Gratulerer, du har nå møtt en av rasen "mann". Jeg hadde faktisk lurt mer om jeg traff en som hadde tastatur-diare Det er jo, selv om kg påstår det, ikke slik at menn flest - av den oppegående arten - ikke evner eller ønsker snakke om eget liv, egne følelser og egne ønsker. Dette har de like selvsagt som sine søstre lært av mor og far. Gitt at de vokste opp i et normalt fungerende hjem. Menn som lærer hjemme at de ikke kan, bør eller skal kommunisere fordi de er menn? De dør. Ofte unge. Gjerne til selvmord. Ts: det er du som setter krav til hva du vil ha ut av et forhold. Ønsker du et forhold med en som kommuniserer normalt? Date menn som kommuniserer som folk. Gjør det deg ikke noe at han grynter og ikke evner sette ord på egne følelser? For all del. Men ikke la han lære barna deres at menn flest er slik, skulle dere få unger. Anonymkode: 562d5...04a 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #14 Skrevet 19. september 2022 Dette høres ut som en prototype norsk mann. Uttrykker ingen følelser, ingen affeksjon. Problemet med han her, er at han heller ikke fanger opp det du uttrykker og anerkjenner det. Enten er han: 1. For norsk 2. Ikke interessert 3. Sosialt tilbakestående Anonymkode: 40b53...a3a 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #15 Skrevet 19. september 2022 Om han skriver mer til deg enn du gjør til han hadde du avvist ham. Anonymkode: ff43e...412
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #16 Skrevet 19. september 2022 Hvor gammel er dere? Jeg har ikke opplevd en sånn mann selv. Muligens fordi jeg selv er veldig åpen og varm og tiltrekker meg menn av samme "art". De fleste menn har skrevet til meg ganske regelmessig. Nesten aldri gått en dag uten en eller annen melding. Og som regel blir meldingene finere og finere etterhvert. Og selv om noen av dem ikke er så romantiske verbalt sett, så deler de allikevel tanker, opplevelser, bilder fra hverdagen. Jeg forstår godt at du blir usikker. Jeg hadde blitt det selv. Men folk er forskjellige. Kanskje han bare trenger tid på å åpne seg opp. Anonymkode: d7630...db7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #17 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette høres ut som en prototype norsk mann. Uttrykker ingen følelser, ingen affeksjon. Problemet med han her, er at han heller ikke fanger opp det du uttrykker og anerkjenner det. Enten er han: 1. For norsk 2. Ikke interessert 3. Sosialt tilbakestående Anonymkode: 40b53...a3a For noe tull. Anonymkode: a078b...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #18 Skrevet 20. september 2022 Dette er da vanlig både med kvinner og menn? jeg er dame, og har to veninner som stort sett svarer kort, evt bsre👍. Og da har jeg skrevet utfyllende. med smileys, ofte hjerter. Man er ulike og mine veninner har vært der for meg i 25 år nå, så korte svar betyr ingenting her lenger☺️ Anonymkode: 47aed...401
MissIndependent45 Skrevet 20. september 2022 #19 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo, selv om kg påstår det, ikke slik at menn flest - av den oppegående arten - ikke evner eller ønsker snakke om eget liv, egne følelser og egne ønsker. Dette har de like selvsagt som sine søstre lært av mor og far. Gitt at de vokste opp i et normalt fungerende hjem. Menn som lærer hjemme at de ikke kan, bør eller skal kommunisere fordi de er menn? De dør. Ofte unge. Gjerne til selvmord. Ts: det er du som setter krav til hva du vil ha ut av et forhold. Ønsker du et forhold med en som kommuniserer normalt? Date menn som kommuniserer som folk. Gjør det deg ikke noe at han grynter og ikke evner sette ord på egne følelser? For all del. Men ikke la han lære barna deres at menn flest er slik, skulle dere få unger. Anonymkode: 562d5...04a Det kan være stor forskjell på hvordan man uttrykker seg på melding kontra i levende live, da. Dessuten var det ment en smule ironisk basert på gamle stereotyper. Du hadde ikke trengt å holde foredrag 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #20 Skrevet 20. september 2022 Min erfaring med sånne menn er at de ofte er alt for lukket eller sjenert eller stengt av til noe forhold. Dette er på en måte en test, de ser deg koseprate og løpe etter ham, og gir ingenting eller veldig lite tilbake. De ser jo at det fungerer, selv når de svarer kaldt og avvisende så er du jo der. Snu ryggen til dette og ta noen steg tilbake, hvis han er interessert så får han vise det. Anonymkode: 69e98...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå