AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Førstegangsfødende og litt usikker. Hvordan vet man at det er slimpropp? Jeg var på toalettet istad og ser jeg er litt våt i trusa, som en rar utflod, helt blank. Det er et seigt slim. Nesten som slimet man leker med som barn 🙈 Kan det bare være vanlig utflod? Eller er dette deler av slimproppen? Anonymkode: b8906...3ce
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Slimpropp pleier å ha litt blod i seg. Men mulig den er på vei til å slippe. Langt på vei? Anonymkode: 4ad4d...8d4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Lest at slimproppen kan gå litt etter litt også. Ikke alle som merker det. Man tror vel det bare er litt utflod som kommer nå og da. Anonymkode: b9a68...4d7
snurk Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 I første svangerskap så jeg aldri snurten til den beryktede slimproppen, mens i mitt andre svangerskap kom den ut ganske hel 🤭 så ut som en geleklump, blank/gul med litt blodrester. Etter at slimproppen gikk ble utfloden veldig slimete og begynte også å blø.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 Og deeer kom den ut, sammen med masse slim, helt sikkert Anonymkode: b8906...3ce
flusa Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Førstegangsfødende og litt usikker. Hvordan vet man at det er slimpropp? Jeg var på toalettet istad og ser jeg er litt våt i trusa, som en rar utflod, helt blank. Det er et seigt slim. Nesten som slimet man leker med som barn 🙈 Kan det bare være vanlig utflod? Eller er dette deler av slimproppen? Anonymkode: b8906...3ce Det kan være slimproppen🤗 Jeg måtte igangsettes,ved at legen dro i 'tappen'. Startet sånn som hos deg. Kom litt og litt slim i trusa. Så kom det sterkere rier. Lykke til!❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå