AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Fikk nettopp meg ny jobb og bonus var at det er mange digge damer der. Gleder meg til jobbfest og julebord 😄 Satser på å få meg noe Anonymkode: 95d27...cf2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Stakkars damer... Anonymkode: 84ac2...4ac 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Gratulerer Anonymkode: cf30a...667 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Deilig, har jobbet mange forskjellige steder men enda ikke opplevd å ikke knulle noen på arbeidsplassen 😛 Deilig, og som mann: hvis det skjærer seg kan du bare leke overlegen, ignorant og deilig 😚 Anonymkode: 3a9ee...a05 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Fikk nettopp meg ny jobb og bonus var at det er mange digge damer der. Gleder meg til jobbfest og julebord 😄 Satser på å få meg noe Anonymkode: 95d27...cf2 LollZzZ. Er noe som heter: Ikke drit i eget reir. Feminist Babes som ellers har høy utdanning (regner med at arbeidsplassen du er på, krever høyere utdanning, da man sjeldent finner mange såkalte "hotte damer" på mannsdominerte arbeidsplasser som krever fagbrev og lignende), kan fort ende karrieren din på en dag. Du må gjerne prøve deg på dem, men det blir med stillingen din som innsats. Tro meg, du har lite lyst å få minst 2 til 3 eller flere "digge" babes, for å bruke det uttrykket som går sammen mot deg på arbeidsplassen og har erklært deg for å være en "gris". Da er stillingen din ferdig etter alle praktiske hensyn. Å prøve seg på damer på jobb gikk an i gamle dager. Da kvinner tenkte annerledes og ikke var helt stuck up med alle piggene ute. Men nå, etter MeToo, så knuser de stillingen og jobben din til pulver om du begynner å mase seksuelt på de. Nå er det sånn at med mindre du er blitt silt hardt ut via en app og valgt videre av en av disse damene til pulings (Hint, knulleappen Tinder), så risikerer du en del med tanke på den nye jobben din. Anonymkode: ae562...f52 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå