villas Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 (endret) Jeg og kjæresten er i midten av 20 årene og vi har vært sammen i 3 år. Vi har et stabilt forhold, vi elsker hverandre, ler og tuller mye sammen og er gode venner. Vi krangler sjelden og på papiret er dette er godt forhold. MEN vi har sklidd helt fra hverandre på det intime, det er nesten aldri noe kos, kyssing, eller sex. Jeg er og har alltid vært en intim person med mine partnere, jeg har tatt opp dette med kjæresten min og han prøver å skjerpe seg men sier at han har ikke det samme behovet som meg når det kommer til hverdags kos. Jeg føler meg distansert fra han når vi ikke har et intimt samliv mer.. og nå har det vart så lenge (ca 1 år) at jeg syns nesten det er rart, når han vil ha sex for det blir så upersonlig når vi aldri ellers er intime.. Jeg har mistet sexdriven min totalt.. Jeg har spurt han rett ut om han ønsker å være sammen og da blir han lei seg over at jeg føler det sånn, men han gjør likevel ikke noe med saken... Noe inni meg sier at dette kanskje ikke et ment to be.. Men så har jeg også noe inni meg som sier "er det virkelig grønnere på den andre siden?" Jeg har en så stor konflikt inni meg for på papiret er dette et godt og stabilt forhold.. Håper noen her kan dele erfaringer og synspunkter med meg? Når visste du du at det var over i ditt forhold? Er det sånn i alle forhold? Endret 19. september 2022 av villas
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Tenker at det ikke er liv laga når sex faller bort i deres alder. Tror jeg hadde takket for meg i dine sko. Vanskelig å føle seg elsket når man liker sex og ønsker sex med noen som ikke er like engasjert og senere i livet får man bare mer og mer forpliktelser der sexlivet gjerne blir litt nedprioriter uansett. Når dere sliter alt nå, er det lite trolig at det skulle bli noe bedre i fremtiden.. Anonymkode: 13e97...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå