Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 Hei, Har nå skaffet et Web-Cam og skal til å sette opp dette. Har hørt om chatting med Web-Cam, men har aldri vært den store chatte eksperten. Hvordan finner jeg sider der man kan chatte med Web-Cam? Grunnen til at dette er plassert på seksualitet er at jeg selvfølgelig ser mulighetene for grise-chatting m/web-cam:-) Takker for alle svar:-) Nøff, nøff...
Gjest Grisen Skrevet 28. november 2005 #2 Skrevet 28. november 2005 Prøv sexdate.no du, og gå inn på sexchat på menyen.
padlejenta Skrevet 28. november 2005 #3 Skrevet 28. november 2005 Hei Det vanligste er vel å bruke webcam på msn(om du ikke har så kan du laste ned gratis) men det finnes andre steder. Paradise.no som er en norsk side og Webcamnow som ikke er det. Lykke til. Om du PM meg hotmailadressen din så kan du få testa cammen din *S* Synne
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #4 Skrevet 13. desember 2005 Ingenting som slår -------------------------- www.anywebcam.com -------------------------- Finnes ikke noe som kommer i nærheten! Gratis, topp kvalitet og ikke minst at alle er amatører.
Gjest Skya Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå