AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Vet ikke hva som feiler meg. Mannen fikk en skade for en uke siden og kan ikke belaste den ene armen (ikke hovedarmen) noen uker. Jeg har selvfølgelig gitt masse omsorg og hjulpet han, men kjenner at jeg innerst inne blir litt irritert. For det lille han gjorde av husarbeid blir redusert til ingenting nå, dusjingen blir sjeldnere fordi han har tatt pause fra treningen og derfor ikke vits, og han er hjemme hele dagen. Nå blir alt av husarbeid liggende på meg når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg føler meg som verdens verste kjæreste som kjenner på denne irritasjonen, jeg elsker han jo og vil han bare vel, så hva skjer med meg? Anonymkode: e692d...77c 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke hva som feiler meg. Mannen fikk en skade for en uke siden og kan ikke belaste den ene armen (ikke hovedarmen) noen uker. Jeg har selvfølgelig gitt masse omsorg og hjulpet han, men kjenner at jeg innerst inne blir litt irritert. For det lille han gjorde av husarbeid blir redusert til ingenting nå, dusjingen blir sjeldnere fordi han har tatt pause fra treningen og derfor ikke vits, og han er hjemme hele dagen. Nå blir alt av husarbeid liggende på meg når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg føler meg som verdens verste kjæreste som kjenner på denne irritasjonen, jeg elsker han jo og vil han bare vel, så hva skjer med meg? Anonymkode: e692d...77c Nei, du er sliten og vil bare ha tilbake hverdagen din der ting fungerer bedre. Det kan du godt forklare mannen. At du vil være en hyggeligere partner når han er oppe og går og kan bidra. Rett og slett fordi arbeidsmengden som faller på deg blir for stor Anonymkode: 07db1...038 5 1
Blåjojo Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Synes også du skal forklare ham at han gjerne kan bidra litt på hjemmefronten slik at ikke alt faller på deg. Han har to bein og en arm som fungerer, og burde kunne gjøre litt. 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Ikke gjøre husarbeid eller noe trening for at han har skadet den armen han bruker minst....? 😏 Cato Zahl Pedersen gikk uten fungerende armer til Sydpolen på langrennski og med oppakning. Mannen din syter og piper... ganske usexy. http://www.travelexplorations.com/the-norwegian-cato-zahl-pedersen-reached-the-top-on-cho-oyu-unarmed-expedition-2005.279421-18557.html Anonymkode: e71df...5d8 2 1 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke gjøre husarbeid eller noe trening for at han har skadet den armen han bruker minst....? 😏 Cato Zahl Pedersen gikk uten fungerende armer til Sydpolen på langrennski og med oppakning. Mannen din syter og piper... ganske usexy. http://www.travelexplorations.com/the-norwegian-cato-zahl-pedersen-reached-the-top-on-cho-oyu-unarmed-expedition-2005.279421-18557.html Anonymkode: e71df...5d8 Hva har paraidrettsutøver Cato Zahl Pedersen å gjøre med at en funksjonsfrisk mann har skadet armen å gjøre? Pedersen har jo ingen armer han må tenke på å ikke overbelaste. Anonymkode: e5273...c83
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet ikke hva som feiler meg. Mannen fikk en skade for en uke siden og kan ikke belaste den ene armen (ikke hovedarmen) noen uker. Jeg har selvfølgelig gitt masse omsorg og hjulpet han, men kjenner at jeg innerst inne blir litt irritert. For det lille han gjorde av husarbeid blir redusert til ingenting nå, dusjingen blir sjeldnere fordi han har tatt pause fra treningen og derfor ikke vits, og han er hjemme hele dagen. Nå blir alt av husarbeid liggende på meg når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg føler meg som verdens verste kjæreste som kjenner på denne irritasjonen, jeg elsker han jo og vil han bare vel, så hva skjer med meg? Anonymkode: e692d...77c Forholdet deres var ikke topp fra før, derfor blir du sint på ham snarere enn omsorgsfull. Høres ut som dere må ta dere en prat om husarbeid etterhvert. I mellomtida kan dere bruke Citymaid ol til avlastning. Anonymkode: e5273...c83 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 Han kan jo fortsatt gjøre masse. Jeg tok alt av husarbeid med en baby på arma i et helt år, gikk fint. Skjønner godt du er lei. Anonymkode: d8033...c5c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han kan jo fortsatt gjøre masse. Jeg tok alt av husarbeid med en baby på arma i et helt år, gikk fint... Anonymkode: d8033...c5c Gjorde det vondt i babyen, siden du synes det er sammenlignbart med en skadet arm? Anonymkode: e5273...c83
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #9 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet ikke hva som feiler meg. Mannen fikk en skade for en uke siden og kan ikke belaste den ene armen (ikke hovedarmen) noen uker. Jeg har selvfølgelig gitt masse omsorg og hjulpet han, men kjenner at jeg innerst inne blir litt irritert. For det lille han gjorde av husarbeid blir redusert til ingenting nå, dusjingen blir sjeldnere fordi han har tatt pause fra treningen og derfor ikke vits, og han er hjemme hele dagen. Nå blir alt av husarbeid liggende på meg når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg føler meg som verdens verste kjæreste som kjenner på denne irritasjonen, jeg elsker han jo og vil han bare vel, så hva skjer med meg? Anonymkode: e692d...77c Du har empati for du har vist omsorg og hjelp. Og man Jan gjøre ting med en arm. Virkelig! Spør deg selv hva som hadde skjedd om det var du som var skadet. Ville han gjort alt husarbeidet da? Anonymkode: 2d7db...44c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #10 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gjorde det vondt i babyen, siden du synes det er sammenlignbart med en skadet arm? Anonymkode: e5273...c83 Poenget var at jeg hadde én arm tilgjengelig. Det har også mannen til TS. Anonymkode: d8033...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #11 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Poenget var at jeg hadde én arm tilgjengelig. Det har også mannen til TS. Anonymkode: d8033...c5c Du tror at hvis man skader armen, påvirker det ikke resten av kroppen via nerver? Anonymkode: e5273...c83
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #12 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du tror at hvis man skader armen, påvirker det ikke resten av kroppen via nerver? Anonymkode: e5273...c83 Det er nå relativt sjelden at resten av kroppen blir påvirket av en isolert skade, men du kan jo få late som det så du kan synes synd på den late mannen til TS. Anonymkode: d8033...c5c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå