AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Holder det at man f. eks. søker etter "hvordan lage en b*mbe" eller "lokale n*rkodealere på Majorstua"? Anonymkode: ab359...d6a
Bålkaffe Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Holder det at man f. eks. søker etter "hvordan lage en b*mbe" eller "lokale n*rkodealere på Majorstua"? Anonymkode: ab359...d6a Nå havna du på lista. 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Bålkaffe skrev (Akkurat nå): Nå havna du på lista. 🤣Nei nei. Tr*ll, hold dere unna denne tråden. Seriøse svar, takk 🙂 Anonymkode: ab359...d6a
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): 🤣Nei nei. Tr*ll, hold dere unna denne tråden. Seriøse svar, takk 🙂 Anonymkode: ab359...d6a Da må du utdype litt. Kommer helt an på hva du skal søke på. Anonymkode: 2d4ab...8a2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 Skal litt mer til enn søking. Anonymkode: b2a76...13b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 Bruk Tor nettleser. Det gjør jeg når jeg føler meg paranoid. Anonymkode: f4f5c...3a4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 Jeg leste på ett annet debatt-forum fra noen som synes at det faktisk er "morsomt" å kødde litt med NSA på denne måten. Hvis de for eksempel skal skrive en kommentar på ett debatt-forum, så legger de også igjen ett par ord som dem vet kan "trigge" de datasystemene / algoritmene som NSA bruker. For eksempel "government" eller "nuclear" eller "sniper" og lignende. Disse få ordene kan dem jo selvfølgelig bare skrive som hvit skrift (på hvit bakgrunn) sånn at ingen andre lesere kan lese disse ordene. Men NSA sine systemer kan jo selvfølgelig plukke opp alt mulig, uansett hva slags farge det er på selve skriften. Dermed får dem visstnok til enkelte "alarmer" til å gå hos NSA sine systemer, samtidig som det bare er noe tullball i kommentarene. Anonymkode: 8897d...7c5
Maskinfører Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 Med tiden når folk oppsøker Psykolog så ender man på lista til PST
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå