Gå til innhold

Til dere som har startet firma...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen er det å drive eget firma? Hva gjør du? Hvordan var oppstartsfasen? Er det alt for mye jobb? 

Har en liten drøm om å starte for meg selv men har ingen aning hva jeg skal satse på enda.. Vil høre litt erfaringer :) 

Anonymkode: 601fb...0a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er vel en god plan. Hvis du ikke vet hva du vil satse på er det nok lenge til du bør starte et firma.

Anonymkode: 65dff...fcc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Åssen er det å drive eget firma? Hva gjør du? Hvordan var oppstartsfasen? Er det alt for mye jobb? 

Har en liten drøm om å starte for meg selv men har ingen aning hva jeg skal satse på enda.. Vil høre litt erfaringer :) 

Vel, det er ingen dans på roser. Du kommer sannsynligvis til å jobbe "døgnet rundt" og ikke tjene penger den første tiden. Når det er sagt så vil jeg absolutt anbefale å gå for det, den dagen du føler at du sitter på en knakende god forretningside.

For min egen del er jeg ferdig med å leve ut grunderdrømmen, og selv om det til syvende og sist ikke gikk veien for meg, så angrer jeg overhode ikke. Det har gitt meg verdifull erfaring som jeg har tatt med meg videre i karrieren.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det viktigste er vel en god plan. Hvis du ikke vet hva du vil satse på er det nok lenge til du bør starte et firma.

Anonymkode: 65dff...fcc

Det er jeg klar over. Som jeg nevnte så er det en drøm og jeg vil kun høre erfaringer. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...