AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Trenger noen gode varme hansker nå til høst/vinter. Går mye på tur med hund og slet mye med kalde hender nå i vinter. Så jeg må kjøpe meg noen skikkelige gode hansker. Men hva er gode hansker? Noen tips? Anonymkode: dda75...3fa
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Jeg fryser veldig på hendene om vinteren og bruker alltid tykke ullvotter eller pelsvotter. Har aldri klart å finne hansker som holder meg varm. Anonymkode: d2925...13b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Når jeg går tur bruker jeg strikka og tovede votter. Når jeg kjører bil og har behov for mer fleksibilitet og grep, så bruker jeg vinter-ridehansker. En del år siden jeg holdt på med hest, men husker jeg sjelden frøs på hendene med vinter-ridehansker når vi var ute å red i 1 time rundt 20 minus. Anonymkode: e4b03...a63
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 I hansker er fingrene delt fra hverandre og dermed vil man ofte bli kald. Så du bør bruke votter. Anonymkode: 29ba7...894
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå