AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Del Skrevet 19. september 2022 En kusine av meg har mistet mannen sin. Jeg vet hun gruer seg til begravelsen, de hadde ikke barn, hans foreldre er døde, han var enebarn og de hadde nesten ingen venner - jeg tror hun føler veldig på at hun er den eneste som virkelig sørger. Uansett. Vi har en felles fetter som er samboer med en kvinne som har et barn fra før av. Barnet er 10 år, meget aktivt og nokså barnslig. Nå har denne kvinnen sagt at "siden denne begravelsen ikke betyr noe, ville det oppleves som fint for barnet å få trening i en slik situasjon" (omtrent ordrett). Barnet vet mest sannsynlig ikke hvem avdøde var. Enken sier nei, barnets mor sier at kirken er åpen for alle uansett. Hvem har "rett"? (Jeg er rimelig sikker på at hvis ikke kommentaren om den betydningsløse begravelsen hadde kommet, ville ikke enken hatt noe imot at de kom). Anonymkode: 36a90...1fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Del Skrevet 19. september 2022 Ungen har ikke noe der å gjøre, men vanskelig å forhindre det. Anonymkode: e6ddf...7b0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå